Varför just nu!!!!!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässan :( Min typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G :4skrika . Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu :( :(

Megadopa dig med Alvedon eller nåt och bli frisk till på söndag. Du har ju flera dagar på dig!

Sjuk!!!

bebbe skrev:
Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässan :( Min typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G :4skrika . Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu :( :(

Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........

Penguin skrev:
Megadopa dig med Alvedon eller nåt och bli frisk till på söndag. Du har ju flera dagar på dig!

Men jag som skulle åkt upp idag och sedan haft en hel helg i Stockholm :(

Mange77 skrev:
Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........

Det är klart, låter tom värre än för mig........

bebbe skrev:

Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre! :angel
Ta en chansning å sup till idag!! :banana

Blade skrev:
Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre! :angel

Hmmm, kanske skulle gå ner till bolaget och köpa mig en flaska :näsblod

Been there done that, det kommer fler gånger, jag lovar :D

Mange77 skrev:

Blade skrev:
Visserligen, men man kan säga så här: Av alla sätt som inte fungerar så är sprit det allra bästa :)

Du är inte ensam, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.

Krya på dig.

Last edited:
Gulsnabbtrajja skrev:
Du är inte ensam, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.
Meka bakhjulslager... det tror vi inte en sekund på, det är säkert "Stina effekten" som sätter käppar i hjulet :hihi

Gulsnabbtrajja skrev:
, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.

VAAAAA....... måste han göra det just NU...!!!!???? :7peta

Skit.... hade vart skoj att träffa på den långhårige RR-aspiranten från västkusten...!! :tungan :)

Jag kommer inte heller upp..bebbe det kommer ju upp kort på sön el mån förhoppningsvis:)

twinner666 skrev:
Jag kommer inte heller upp..bebbe det kommer ju upp kort på sön el mån förhoppningsvis:)

Japp, kan inte alla som skall till mässan och har kameran med sig lova att ta riktigt många roliga bilder som vi stackare som inte skall med kan titta på :)

hur sjuk är du? det här känns som en billig undanflykt för att du inte vågar vistas bland människor.

fy skäms

Swedie skrev:
hur sjuk är du? det här känns som en billig undanflykt för att du inte vågar vistas bland människor.

fy skäms

VAD :skrämd På hopp!! Personangrepp, banna från forumet :fakta
Eller... aha det var Swedie :rodnar

Nej, men det är faktiskt så att jag har 39,2 i feber (imorse). Lär väll inte bli bättre av att jag är tvungen att ta mig till jobbet för att avsluta ett jobb inför helgen :rolleyes:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...