Varför inte köra GP500?

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Hallåj. Har ganska precis börjat köra gp500 också, vid sidan om SBK. Och så har jag kommit under fund med att jag tycker gp500 är mycket roligare och verkligare än sbk.

Vad tycker ni, varför kör ni sbk istället för gp?
 
GP500 suger. SBK2001 är snyggare och mycket roligare. :fakta

Men John och Mattias kan ju bilda en GP500-klan, så kör vi andra på med SBK2001. :rolleyes:
 
McB skrev:
GP500 suger. SBK2001 är snyggare och mycket roligare. :fakta

Men John och Mattias kan ju bilda en GP500-klan, så kör vi andra på med SBK2001. :rolleyes:

Okej, krasherna och replayfunktionerna är häftigare, men jag och Mattias kanska satsar på att hålla oss på banan? :crash
 
Mattias skrev:
Du eller datorn?
Om datorn hade blivit utkickad hade det vart bra. Då hade snart jag också blivit utkickad... :crash

Men, tyvärr, det var bara jag som blev utkickad och förvisad till min bärbara klena maskin.
 
John skrev:
Aha.... :-)
Vet faktiskt inte. De kickade ut mig, och stängde av datorn, och påpekade att "det lät för mycket".
Hur ska man tolka det?

De är militanta motorcykelhatare, helt enkelt.
 
Mm. Skulle tro det. Det var därför jag skulle bli arvslös om jag skaffade 125:a va? Vilken tur att jag gjorde mig av med den.
 
Gp 500 är grymt mycket bättre än sbk.... tycker jag.... Ska bara fixa ihop min dator och skaffa dom nya hojarna + bredband.... Sen ska det spelas!!! :tummenupp

HA DE GÖTT
 
McB skrev:
GP500 suger. SBK2001 är snyggare och mycket roligare. :fakta

Men John och Mattias kan ju bilda en GP500-klan, så kör vi andra på med SBK2001. :rolleyes:

yepp,håller med McB
dessutom så har SBK fler inställningar än GP500 om jag inte minns helt fel
 
Varvrekord...

Vad har ni för varvtider på banorna?
Jag har just *host*hittat spelet i bokhyllan*host* så jag har bara kört Mugello.. Jag är ingen höjdare när man måste hålla tillbaka så det går inte så fort runt ett helt varv ;))

Mugello 2.04:89

Ps. nån Johnny som använde spelet i min bokhylla hade visst åkt på 1.48 nånting... *träna träna*
 
Re: Varvrekord...

[Akryl]*Amid skrev:
Vad har ni för varvtider på banorna?
Jag har just *host*hittat spelet i bokhyllan*host* så jag har bara kört Mugello.. Jag är ingen höjdare när man måste hålla tillbaka så det går inte så fort runt ett helt varv ;))

Mugello 2.04:89

Ps. nån Johnny som använde spelet i min bokhylla hade visst åkt på 1.48 nånting... *träna träna*

Härligt med varvtider o jämnföra.
Har inte kört Mugello ännu.

Tränar på Paul Rickard och Donnington.
Paul Rickard: 1.24.786
Donnington: 1.35.365
 
Re: Re: Varvrekord...

John skrev:
Härligt med varvtider o jämnföra.
Har inte kört Mugello ännu.

Tränar på Paul Rickard och Donnington.
Paul Rickard: 1.24.786
Donnington: 1.35.365

Ujdå, Donnington fick jag 1.44.271 på...
Jag tycker den där Simon Crafar verkar vara en mes... Han tar sig åt vristen varje ggn. han vurpar. ;)

NU skall jag försöka sova.... argh..

Edit:
Paul Rickard: 1.30.941
 
Last edited:
sisst ja spela GP500 så körde jag på 1:49 :fakta

vet inte om jag skulle fixa det nu iofs var ju ett tag sen sisst. :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top