Varför ingen pop-up vid PM?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag får bara pop-up typ 1 av 10 PM och ja jag har kryssat i rutan och jag har ingen pop-up killer eller något annat sånt. Är det för att jag alltid går in via "visa nya inlägg" kanske? Irriterande är det.

Det funkar lite dåligt det där scriptet. Tror det är så att det funkar med sessions. Betyder om jag tror rätt, att när du får ett meddelande och du fortsätter surfa, så kommer ej PMet visas då du har samma session. Så det blir inte förrän nästa gång du loggar in (stänger fönstret, och öppnar nytt fönster och går till SH).

tror jag...

Swedie skrev:
Det funkar lite dåligt det där scriptet. Tror det är så att det funkar med sessions. Betyder om jag tror rätt, att när du får ett meddelande och du fortsätter surfa, så kommer ej PMet visas då du har samma session. Så det blir inte förrän nästa gång du loggar in (stänger fönstret, och öppnar nytt fönster och går till SH).

tror jag...

Det där vart man ju klok på :lol Men om jag har haft datorn avstängd å går in på sporthoj så får jag iallafall ingen pop-up. Fast det funkar på alla andras datorer.

ahå, det är endast på din dator? Du har ingen s.k popup killer eller nått? Iofs borde inte popup killers ta bort den sortens popup.

hum

jag får bara popups ibland..?? ibland inte..!!

swedie: gör så här..pilla lite,fixa lite,borra lite,såga och hammra lite. den är det klart.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd