Varför inga hojar?

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Hej, jag håller för tillfället på att söka efter en ny hoj...nån mer än jag som märkt att det finns en stor lucka på 125 marknaden mellan -93 och -97?
Innan och efter dessa år finns många till salu, men när såg du en -95a till salu senast? :confused:

Knepigt enligt mig...nåt mer som är knepigt är att dom flesta fortfarande begär över 20 000:- för hojar från -97...nästan lika mycket som för en som är 5 år nyare!

Bara jag som tycker så här?

bossjan skrev:
Hej, jag håller för tillfället på att söka efter en ny hoj...nån mer än jag som märkt att det finns en stor lucka på 125 marknaden mellan -93 och -97?
Innan och efter dessa år finns många till salu, men när såg du en -95a till salu senast? :confused:

Knepigt enligt mig...nåt mer som är knepigt är att dom flesta fortfarande begär över 20 000:- för hojar från -97...nästan lika mycket som för en som är 5 år nyare!

Bara jag som tycker så här?
Själv tror jag det beror på att mellan 93 å 97 så va de för dyrt att köpa hoj/ta kort/försäkra osv, så det köptes helt enkelt inga.
Vet själv att i slutet på 96 så sjönk Yen:en så kraftigt att en TRX som kostade 99 000 i början på året men på slutet nästan sjunkt 15 000.
Så ja slog till å köpte en :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck