Benny C
Stadig men lite på sladd
- Gick med
- 9 May 2008
- Hoj
- 2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Är det bara jag eller? Letar lite löst efter ny hoj, tänkte byta till en nyare modell så att kolla köp&sälj dagligen är en rutin. Ni som sätter ut annonser utan bilder losar iallafall ett par ev, spekulanter på att inte ha bilder. OK, är man super intresserad så mailar man och får bilder men vad är det som gör att man inte kan gå ut o ta en snabb bild? Även en halvkass bild med mobilkameran är väl bättre än ingen bild alls?
Är inte meningen att bli helt flamad nu men eftersom det finns ett stort antal som man kunde varit intresserad av så blir det för mycket för en spekulant att maila 10 pers om bilder på hojarna.
Bara en liten tanke, en helsida fin text överväger aldrig en bild......
(e du inte intresserad håll käft, men skit i dom hojarna då, gnäll inte , bläddra vidare etc etc alla dom resonemangen kan jag så dom är överflödiga, men att ta 5 minuter för att även ta ett foto lönar sig helt klart när man sätter ut sin annons oavsett vilket)
Är inte meningen att bli helt flamad nu men eftersom det finns ett stort antal som man kunde varit intresserad av så blir det för mycket för en spekulant att maila 10 pers om bilder på hojarna.
Bara en liten tanke, en helsida fin text överväger aldrig en bild......
(e du inte intresserad håll käft, men skit i dom hojarna då, gnäll inte , bläddra vidare etc etc alla dom resonemangen kan jag så dom är överflödiga, men att ta 5 minuter för att även ta ett foto lönar sig helt klart när man sätter ut sin annons oavsett vilket)