Varför hejar inga hojåkare på mig?

Var ute och åkte med bilen en eftermiddag i förra veckan. Möter en röd hoj och föraren vinkar glatt :hej Ser då att det är Simba! :tummenupp

Mådde bra resten av den dagen! :D Tack Simba! :bow

n'Lasse skrev:
Apropå det, är det någon mer som tycker sig ha blivit en bättre bilförare sedan de börjat köra hoj? Det tycker jag gäller för mig iaf. Jag tar med mig mycket av tänkandet in i bilen. Dvs att försöka förutse och ligga några steg före etc. :hej

Ingen aning har inte kört bil sen jag tog mc kortet :banana

Muahahah kommer vägra kliva av mc´n när snön kommer, ska kedja fast mig vid den o hungerstrejka tills våren är här igen :crash

n'Lasse skrev:
Var ute och åkte med bilen en eftermiddag i förra veckan. Möter en röd hoj och föraren vinkar glatt :hej Ser då att det är Simba! :tummenupp

Mådde bra resten av den dagen! :D Tack Simba! :bow

Jo, Jag var rätt nöjd med att jag hann identifiera dig i din SAAB 95 kombi, de är ju rätt vanliga så det gäller att hinna se föraren innan man passerat vederbörande. :hej Det gjorde även mig glad! :hej

/Simba

Simba skrev:
Jo, Jag var rätt nöjd med att jag hann identifiera dig i din SAAB 95 kombi, de är ju rätt vanliga så det gäller att hinna se föraren innan man passerat vederbörande. :hej Det gjorde även mig glad! :hej

/Simba

SAAB 95 är ju inte så vanliga...det börjar bli ont om dessa klenoder på vägarna ;-) :hej

Tycker att jag är en ganska duktig bilförare efter många mil på vägarna, så jag försöker ta de kunskaperna med mig på hojen. Men det skulle vara kul att vara bättre på något när det gäller hojåkning men det kanske kommer. När jag kör bil är det inga problem med blicken och framförhållningen så det försöker jag överföra nu på hojåkningen. Men jag är ju ganska "grön" ännu det blir nog bättre. Förresten lånade svågerns yamma 600 i helgen och det var en riktig aha upplevelse den gick som en gud eller som fansjälv kanske, och vilken väghållning jämfört med gamla Hondan, ha de vi syns på Rörkrn i kväll!

Nu hände det igen! :gråta Åker Gysingevägen mot stan vid pass 18:30 och möter tre hojar ungefär vid Librobäck. Den här gången använder jag ljustutan också, blinkar som en galning och vinkar hysteriskt men icke! :brynad Ingen vink tillbaka... :6surkart

TomK och Affe_R1 (tror jag) och en till som jag knappt hann se var det jag mötte. Varför vinkade ni inte?? :va

Varför åker du b*l då n'Lasse :confused:

Om du istället åker omkring med hojen så lär alla vinka ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman