Varför har pojkar puckar?

Bikerbitch skrev:
Och inte tjejer?
Jag pratar om skinnställ. Dam resp. killskinnställ.
Det finns folk som har likdandt skinnställ som jag, men med knäpuckar på?
Jag själv får nöta på skinnet om jag önskar att knäskrapa.

Varför är det såhär? :confused:

Hehe.... bikerbitch kan inte skrapa puck :D :banana :D :crash
Muaahhhahahahahaha................. :lol
Hrm................. :rofl

Bikerbitch skrev:
Och tillverkarna är såklart av manligt kön.. Precis som det är med Bh-ar och tamponger...

Ursäkta BB men jag tror nog att detta har en mycket hög kvinnlig påverkan i dessa produkter men jag kanske är naiv.

Chefen Alabama skrev:
Det där är ett damställ...
Är du säker på att du inte hade ett sänt här:

Japp.. helt säker på att jag inte hade ett sånt.. ingen puckel på mitt ställ.. o delat.. men hade tänkt o köpa ett sånt först.. men de satt inte lika bra som damstället gjorde.. sen ville jag helst inte ha puckel på de.. :)

Men det står inte arlen ness i på bröstet i silver på damställen heller..

Bikerbitch skrev:
Och inte tjejer?
Jag pratar om skinnställ. Dam resp. killskinnställ.
Det finns folk som har likdandt skinnställ som jag, men med knäpuckar på?
Jag själv får nöta på skinnet om jag önskar att knäskrapa.

Varför är det såhär? :confused:

Du får väl ta och lägga på dig ett par kg så ett kill-ställ passar!

Allt för att få åka mc med knäskrap NOT huvudsaken att det går fort i kurvorna! :fakta

Lägga på mig ett par kilo. 70 pannor kommer man långt med. Killställ? jag kommer inte ens i min pojkväns skinnställ..

Sa aldrig att jag ville skrapa puckar.

Sempostar- Jag tror du är naiv :rolleyes:

Sempostar- Jag tror du är naiv :rolleyes: [/B]

Man får ju inte vara smartare än att man kan lura sig själv :confused: . Livet blir ju lite mer uthärdligt då :p .

Hmm! Om ditt resonemang är korrekt så borde man(en kvinna) ju kunna göra grova pengar på produkter som är gjorde av kvinnor för kvinnor.

"Kvinnor kan" fick jag lära mig när jag var liten fast det kanske var fel. Ni kanske inte skulle lita på dessa produkter själva. :rolleyes:

"Män kan !!!" :fakta (fast sällan mer än en sak samtidigt.) :cool: :squid :öl

Sampo Star skrev:
Man får ju inte vara smartare än att man kan lura sig själv :confused: . Livet blir ju lite mer uthärdligt då :p .

Hmm! Om ditt resonemang är korrekt så borde man(en kvinna) ju kunna göra grova pengar på produkter som är gjorde av kvinnor för kvinnor.

"Kvinnor kan" fick jag lära mig när jag var liten fast det kanske var fel. Ni kanske inte skulle lita på dessa produkter själva. :rolleyes:

"Män kan !!!" :fakta (fast sällan mer än en sak samtidigt.) :cool: :squid :öl

Kvinnor kan nog. Om dom bara vill. men om man ser till dessa produkter så undrar man ju verkligen om det faktiskt är män som tillverkar grejerna. För ibland är det bara katastrof. För vidare information om vad jag dillar om utifall att du är nyfiken så är du välkommen att skicka ett pm.

Bikerbitch skrev:
Lägga på mig ett par kilo. 70 pannor kommer man långt med. Killställ? jag kommer inte ens i min pojkväns skinnställ..

Sa aldrig att jag ville skrapa puckar.

Sempostar- Jag tror du är naiv :rolleyes:

Ut och spring då så du går ner ngra kg då :whip , annars låt bli! Som sagt det finns tjej ställ med puck!

Jensa skrev:
Ut och spring då så du går ner ngra kg då :whip , annars låt bli! Som sagt det finns tjej ställ med puck!

Springa kommer inte på frågan. Vem skall då styra upp alla inlägg på sporthoj? Jises :jisses
Man får se det positivt. Jag landar mjukt iallafall :cool:

Därför att vi grabbar har ett större behov av att hävda oss, för ska man vara ärlig så är puckar på gatan en ren posörpryl!. :D

Back