ja, för vältränade killar så behövs ibland lite plats åt bröstmusklernaMaverick skrev:Ett sånt hade jag.. testade rätt många ställ.. o sen testade jag de där damstället i L.. o fan va gött de satt.. blir nog ett sånt igen sen..![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja, för vältränade killar så behövs ibland lite plats åt bröstmusklernaMaverick skrev:Ett sånt hade jag.. testade rätt många ställ.. o sen testade jag de där damstället i L.. o fan va gött de satt.. blir nog ett sånt igen sen..![]()
Bikerbitch skrev:Man behöver väl inte köra olagligt för att kunna lyckas skrapa?
Varför jag frågar är för att jag helt enkelt var nyfiken.
Har inga behov av att skrapa knäna just nu.
Nä det behöver man väl inte... Men vad jag menade var väl att den däringa puckeln på ryggen hjälper väl mer i höga hastigheter eller nått sånt?!?!?.... För det finns väl inga damställ med sånna heller??Bikerbitch skrev:Man behöver väl inte köra olagligt för att kunna lyckas skrapa?
kajlyl skrev:det tycker du inte när du landat med huvet före några gånger![]()
![]()
Bikerbitch skrev:Ey ey ey. Vilken ton det skall bli bara för att man undrar varför tjejskinnställ inte har puckar.
McB skrev:Killar skrapar inte knä för att det ett bra stöd och ett bra sätt att bedöma nedläggninsvinkel vid aktiv körning, utan för att polarna har gjort det/säger att man SKA ha gjort det, annars är man inte tuff. Tjejer har inte det behovet. Så enkelt är det.
Chefen Alabama skrev:Tjejen har ett sånt här:
med puckar...
Bikerbitch skrev:Och tillverkarna är såklart av manligt kön.. Precis som det är med Bh-ar och tamponger...
Det där är ett damställ...Maverick skrev:mmm ett sånt som jag oxå hade.. de enda fula me de stället på bilden e att de står Arlen Ness i silver på bröstet.. men det gör de inte i verkligheten..![]()
![]()
Rymding skrev:Jag svarade inte med nån ton. Jag bara sa sanningen att man skrapar för att man vill vara tuff eller för att det känns bra. Inte för att det krävs eller gör någon nytta.![]()
Bikerbitch skrev:..men ni blöder aldrig ifrån schnasen. Var glada för det. Ni skulle avlida av värken.
![]()
Bikerbitch skrev:Det var inte dig jag syftade på o du söte marsian
Lokke- Nej och vet du varför, jovisst kan ni ha pms ibland men ni blöder aldrig ifrån schnasen. Var glada för det. Ni skulle avlida av värken.
![]()
hållundan skrev:Ofan, då får jag prova det dåNä, men det är till för att stabilisera sånt då alltså...?? Även nån form av vindavvisning i högre hastigheter, eller har jag fel??? Köpte stället för det var snyggt å hyffsat billigt nämligen =)
![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025