Varför har pengarna inte dragits från mitt konto?

RecursiveExistence

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Köpte en vara över internet och även fått varan men inga pengar har dragits från mitt konto. Har ett kvitto via min mail där det står att jag betalat den angivna summan som jag bekräftade vid köpet. Men som sagt, inga pengar har dragits från mitt konto.

Så, varför har inga pengar dragits från mitt konto? :confused: Jag har köpt varor därifrån tidigare och då har pengarna dragits rätt snabbt från kontot, max 4 dagar. En snabb googling rekommenderade att man skulle ta det lite lungt och vänta ett tag för att se ifall pengarna skulle dras från kontot (upp till en månad var ett fall innan pengar drogs från ett kontot). Vågar man verkligen detta? Vill ju inte ha något inkasso eller liknande.

Du har kvitto på att du har betalat så inkasso lär du knappast få på halsen. Däremot kan du få en otrevlig övertrasseringsavgift om du super upp pengarna och de plötsligt drar summan från ditt konto...

Enligt banken skall pengarna dras så fort som möjligt efter köp. Får du vänta länge tycker jag du ska meddela företaget.

Men vad är det här?

"Buhu! Jag har för hög lön!" :gråta

"Buhu! Jag behövde inte betala!" :gråta

Är det Fuckoshimastrålningen eller Juholt som har fått alla att bli socialdemokrater, eller vad? :va

Skiten kanske inte fanns på lager?

Köpte 3 tröjor som var slut på lager, har kvitto etc men det dras inte förräns dom skickar.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år