Varför har jag stängt OT tråden?

Jag som hade lust att spamma nu! :4skrika
Aja, life's a bitch.

Steweweowoewe >> Nej, du är inte nya H4:a, du börjar bättre dig. :rolleyes: :pannkyss

Ähh va faan öppna trådjäveln igen! As rolig ju. Frågar här istället, nån mer som är full?

Jag och granath_ var fulla ikväll men granath_ drog hem till sin platsbror och sov medans jag åkte på ghetto fest.. jobbigt när 10 småturkar kommer fram, ehy du bor i hemlingby det bor många rasister där. So? sKa vi spöa dig.. ja visst

Max du vet inte vad du gick miste om.. tur att dom inte försökte när jag hade hela "sk" men mig :tungan

Go natt bigmoppers!!

steffo skrev:
Ähh va faan öppna trådjäveln igen! As rolig ju. Frågar här istället, nån mer som är full?

Max du vet inte vad du gick miste om.. tur att dom inte försökte när jag hade hela "sk" men mig :tungan !

hahaaha, ursäkta ot:n nu men måste ju bara svara på detta.

fan jag decka ju i dannes badrum, först spydde jag som en fjolla sen la jag mej & sov i badkaret med duschen på. mohahahaha, jävla import öl! :tummenupp :yoparty

granath_ skrev:
hahaaha, ursäkta ot:n nu men måste ju bara svara på detta.

fan jag decka ju i dannes badrum, först spydde jag som en fjolla sen la jag mej & sov i badkaret med duschen på. mohahahaha, jävla import öl! :tummenupp :yoparty

Nää spydde du fjortisjävel? :hihi inga kort på dig?

Ett levande bevis på att spammet flyttar från OT-tråden till övriga forumet... ?

Tänkte bara bidra med lite klagande från min del också.. :arsele

Jag, med andra som jag känner, brukar inte ens besöka 125-delen längre på SH.
Den är så satans full med skit och löjliga kommentarer ÖVERALLT så man blir fan bara förbannad av att läsa det. Och det verkar som om det bara är en grupp 125-åkare som ens postar på 125-delen nuförtiden.
Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå...

redlime skrev:
Tänkte bara bidra med lite klagande från min del också.. :arsele

Jag, med andra som jag känner, brukar inte ens besöka 125-delen längre på SH.
Den är så satans full med skit och löjliga kommentarer ÖVERALLT så man blir fan bara förbannad av att läsa det. Och det verkar som om det bara är en grupp 125-åkare som ens postar på 125-delen nuförtiden.
Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå...
instämmer.

Mikael Cagiva skrev:
Då är vi två. Har inte läst/skrivit just något i 125-delen på ett minst ett halvår...

Det var detta jag tänkte på
"Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå..."
Annars är jag på 125 delen ibland själv. :rolleyes: Man har ju trots allt 125a än sålänge.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...