det va faktiskt lite kul
Det va lite mer att intressen med hojar och hästar som gör mitt liv rolig,och familjen så klart. spectre skrev:Hojen ifall du vill ha adrenalin och hästen ifall du blir hungrig?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det va faktiskt lite kul
Det va lite mer att intressen med hojar och hästar som gör mitt liv rolig,och familjen så klart. spectre skrev:Hojen ifall du vill ha adrenalin och hästen ifall du blir hungrig?![]()
som stod och vinkade åt en längs med vägen.
SvartR1a skrev:Då är han lycklig
när man ser på din avatar så verkar du vara rätt kass på o köra hoj också, stackare!GIXxXER skrev:jag är kass på allt annat

Långa farbron skrev:Terapi.
Man kopplar bort allt annat än körningen och glömmer alla problem och måsten för en stund.
En liten verklighetsflykt.
Man njuter av att hitta samspelet mellan hojen och sig själv,känslan av att verka tillsammans,söka det perfekta spelet mellan gas,broms,nedlägg och aceleration.
Enl egen erfarenhet så tycks dom som rider på hästar ha ungefär samma känsla när det gäller samspel.
Kanske är man en cowboy![]()
Sen får man saker som gemenskap och skoj på köpet,Dessutom möjligheten att vara lite posör ibland.
.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg