Hur gör man för att hitta sådana? Blocket är kört, där fanns det en vettig sp2:a och två vettiga sp1
r men man vill ju ha lite mer att välja på.
Är det så att det knappt såldes några i sverige? Jag ska inte handla någon förrän jag har sålt två av bilarna men jag vill ha lite koll på läget innan så man vet vad man ska kolla efter och vart.
Och nu till den viktiga frågan: Vad är skillnaderna mellan sp1:an och sp2:an? Är det värt att lägga de extra pengarna på en sp2:a?
De krav jag har är ungefär så här: Totalt felfri, fullservad, helst inte mer än 1500mil, VIT (fanns det vita sp1
r? Har sett RVT1000 från usa i vitt) och annat system.
Ska man kolla i tyskland istället, tjänar man på att hämta där och finns det fler att välja på?
Och ni som har/har kört dessa, hur upplever ni dem? Är de så svårkörda som en del påstår, att de är tunga och bångstyriga? Efter att ha ägt en 900ss så lär den iofs verka extrem lättkörd så det kanske kvittar.
Andra alternativ till denna hoj annars i prisklass upp till ca 80 000:-?

Är det så att det knappt såldes några i sverige? Jag ska inte handla någon förrän jag har sålt två av bilarna men jag vill ha lite koll på läget innan så man vet vad man ska kolla efter och vart.
Och nu till den viktiga frågan: Vad är skillnaderna mellan sp1:an och sp2:an? Är det värt att lägga de extra pengarna på en sp2:a?
De krav jag har är ungefär så här: Totalt felfri, fullservad, helst inte mer än 1500mil, VIT (fanns det vita sp1

Ska man kolla i tyskland istället, tjänar man på att hämta där och finns det fler att välja på?
Och ni som har/har kört dessa, hur upplever ni dem? Är de så svårkörda som en del påstår, att de är tunga och bångstyriga? Efter att ha ägt en 900ss så lär den iofs verka extrem lättkörd så det kanske kvittar.
Andra alternativ till denna hoj annars i prisklass upp till ca 80 000:-?