Varför Ducati?

Varför köpte DU Ducati?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Osså är dom super faaast... :tummenupp

Bifogat

• 3wishesbetter2.JPG
    3wishesbetter2.JPG
    133.2 KB · Visningar: 281
916/996/998 tyckte jag var skitsnygg förut,tycker fortfarande dom är snygg men inte nå speciell,999är ful o ser plastig ut.
Nä japs ska det vara o gillar man v-tvin finns det japsar med det också.

Haha...tråden urartar fint direkt.

Nå Keihin - har du köpt dig en 916 än?

aci skrev:
Jag kör både japaskt och ducce... Den japanska hojjen är totalt könlös och utan känsla om man gämför och det är känslan jag köper hoj med iallafall.... :yoparty

Va avis jag blir.. :Bugar Du kanske skulle kunna tänka dig att ge mig duccen och avlasta den tunga bördan att ha två hojar??? :hihi

essey skrev:
Va avis jag blir.. :Bugar Du kanske skulle kunna tänka dig att ge mig duccen och avlasta den tunga bördan att ha två hojar??? :hihi

Jag har lärt mig att leva med det nu men jag säger till om det blir för tungt :hihi

Ja...

Det tråkigaste e att dom inte har ngn körglädje heller!
Men jag e verkligen en posör så för mig e körglädje inte så viktig den ska låta mycket så folk vänder sig om!

Annars gillar jag denna bild!
rio_shoot_05c_pe.jpg

Hon skulle komma hem till mig imorgon och kolla på min hoj men hittade inga kläder som matchade den blå lacken så om ngn har en röd ducce så kan hon komma över och kolla på eran! :D

Monster skrev:
Det tråkigaste e att dom inte har ngn körglädje heller!
Men jag e verkligen en posör så för mig e körglädje inte så viktig den ska låta mycket så folk vänder sig om!

Annars gillar jag denna bild!
rio_shoot_05c_pe.jpg

Hon skulle komma hem till mig imorgon och kolla på min hoj men hittade inga kläder som matchade den blå lacken så om ngn har en röd ducce så kan hon komma över och kolla på eran! :D

har en aprilia rs125 men hon har nog inga kläder som matchar den heller va? ;)

När jag blir 18 sen så är det lätt ducati som gäller om man har råd.. Vet inte varför men det är något väldigt speciellt över dem motorcycklarna!

Jag kom på det!

Det är som att åka Toyota supra vs Ferrari.......

Båda går utav bara helvete men Ferrari e faaan så mycket mer klass!

Det är nog mitt sätt att förklara det!

Holger skrev:
916/996/998 tyckte jag var skitsnygg förut,tycker fortfarande dom är snygg men inte nå speciell,999är ful o ser plastig ut.
Nä japs ska det vara o gillar man v-tvin finns det japsar med det också.

Du har så rätt så... Allt tillverkas i Japan. Finns det något som dom missat att försöka kopiera :rolleyes: .

bebbe skrev:
Ähhh......... du fattar ju ingenting! Ljudet då!! Va, LJUDET :4skrika

Det ända ljud du hör är ju ett förbannat skrammel från kopplingen på alla "nya" duccar,, det låter ju som ett helt lass med grus o sten åker av lasbilsflaket,

länge leve kamskaftarna.

Varför Ducce ?

Keihin skrev:
Nu är sanningens minut nära!

/K

Med Ducati 916 1993 viade Tamburini hur en motorcykel ska se ut och fungera. Många sköna detaljer visade sig, men va fan. Nu är det 2004 och Ducatis senaste skapelse är en flopp. Att leva på en 11 årig gammal dröm håller inte längre. Dessutom vill jag se hur Ducati skall överträffa Monstern.
Dessutom ryktas det om en GP variant till 2006, Desmo sedici. Lyckas Ducati inte tramsa till detta och försöker göra om designen så är jag helt såld.

Forza Ducati !!

(Föredetta Ducce ägare)

/C

ja och då köper man en annan super Italienare, APRILIA
inte samma fantasipriser mera Power bättre väghållning (om man ska tro 99% av alla tester),,,,,,
en riktigt modern racer som båder går bra o låter underbart,,

en 04-mille r kostar under 130 000 och du har en hoj som är sååååååå mycket bättre. :banana

jocke i köping skrev:
inte samma fantasipriser mera Power bättre väghållning (om man ska tro 99% av alla tester),,,,,,

en 04-mille r kostar under 130 000 och du har en hoj som är sååååååå mycket bättre. :banana

Man får mycket godis för pengarna !!

jocke i köping skrev:

Wake up and smell the coffé... :rolleyes:

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...