Undvika bakfylla: Attackdrick en liter kallt vatten innan ni lägger er. Ät nån pizzaslice eller korv innan me. Garanterat ingen huvudvärk dagen efter, hur mkt ni än druckit i stort sett... Vaknar bara med en fet urinblåsa. /Aldrig bakis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

The Svånk skrev:För det är så gott och underbart under tiden !!
Det finns ju andra alternativ ,men inget jag skulle testa![]()
http://www.magiskamolekyler.org
Kul läsning ,här snackar vi seriösa snubbar.
Undrar vad moraltanterna tycker om detta![]()

Kay skrev:Undvika bakfylla: Attackdrick en liter kallt vatten innan ni lägger er. Ät nån pizzaslice eller korv innan me. Garanterat ingen huvudvärk dagen efter, hur mkt ni än druckit i stort sett... Vaknar bara med en fet urinblåsa. /Aldrig bakis![]()
![]()
von reisen skrev:Tycker att man slipper den värsta bakfyllan om man håller sig till öl och vin och hoppar över starkspriten, fördelen då är att man är så pigg att man kan börja om tidigt nästa dag.![]()

Det tycker jag också, jag dricker oftast whisky eller vodka och brukar inte bli speciellt bakis.Starstriker skrev:Skulle nog säga det omvända. Skippa ölen och vinet och håll dig till sprit. Funkar rätt bra för mig iaf. Funkar dock bara så länge man dricker "måttligt".
Tror man blir mer bakis av en fylla på öl/vin än vid motsvarande fylla på sprit.
The_FacultyGirl skrev:Man kan ha kul utan fylla också![]()

outsider skrev:KAN varför ska man chansa?![]()
Kay skrev:Undvika bakfylla: Attackdrick en liter kallt vatten innan ni lägger er. Ät nån pizzaslice eller korv innan me. Garanterat ingen huvudvärk dagen efter, hur mkt ni än druckit i stort sett... Vaknar bara med en fet urinblåsa. /Aldrig bakis![]()
![]()
men det är en avvägning man får göra, är man mindre full så kan det vara gott med fyllekäk men man ska nog inte pressa i sig mat om man är helt väck.Zigge skrev:Ja jävlar...snacka om vilse i pannkakan!![]()
Läs "WOW!!!!!" under Fallbeskrivningar och bli....eeeh...upplyst?![]()
Zigge skrev:Ja jävlar...snacka om vilse i pannkakan!![]()
Läs "WOW!!!!!" under Fallbeskrivningar och bli....eeeh...upplyst?![]()

The Svånk skrev:"Sista toppisarna ca 1g och sista 10mg 4-Aco-Det?en inmundigas med ett leende. Strax efteråt åker även de tre grammen orissa ned i våra strupar. Nu åker sifonen fram. Laddar den snabbt med två patroner (räcker för tre lungor). Beredd med balongen som är påsatt på en kort rörbit. Man känner hur gasen för en in i den inre världen av färger, vindlande fraktaler"
...
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller