Folkezx9r
Född i motvind... OCH uppförsbacke !
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Torsås
- Hoj
- Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Varför bo där när man kan åka dit ? Sticker ¨på sem o kör "Routes des grandes alpes" , från Menton till Nice o sen "Route Napoleon"...sen tar vi resten av alperna av bara farten...