SuperMicke
█ █ █
Det bästa av två världar - Zombiefilm/Svensk Death Metal
ENJOY!
[YOUTUBE-ID]yh4vAYMH6fs[/YOUTUBE-ID]ENJOY!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bästa i alla zombie rullar är att folket som flyr bygger fästningar pansar bilar osv osv. men zombiesarna lyckas alltid ha sönder dem med sina bara händer. Man tycker att om de viktigaste man har att gör är o överleva borde man ta sig tiden och göra skyssta svetsfogar![]()
Fast det är ju rätt ointressant vad som händer på film, det är ju fiction. Nu pratar vi om hur Calmanders ska klara sig i verkliga livet från snabba zombies.
Du glömde ytterligare en regel:Det finns ju vissa grundläggande regler när det gäller Zombier och -filmer.
1. Det måste alltid komma någon smitta från en meteorit, svartkonst, militär forskning eller liknande i filmens inledning.
2. Zombier dödar man genom att antingen hugga av huvudet, förstöra hjärnan eller lemlästa svårt.
3. Du blir alltid smittad av att bli biten och det finns inget motgift.
4. Zombier är alltid långsamma utom när de är väldigt nära eller inte är i bild. Undantag från den regeln får aldrig göras utom när det anses nödvändigt.
5. Hjälten ska vara en medelmåtta eller sämre.
6. Hagelbössan och/eller motorsågen måste vara med.
7. Någon eller några av hjältens närmaste vänner måste alltid bli biten. I bättre zombiefilmer tvingas hjälten alltid att använda motorsågen på dem.
8. Minst en av huvudpersonerna måste överleva till slutet av filmen. Eller inte.
9. Någon eller några av zombierna måste dödas på ett sätt så att publiken skrattar.
10. Fordon får starta men aldrig direkt. Om dom startar måste de krascha där det är massor av zombier.
/Mr. zombie
Det bästa av två världar - Zombiefilm/Svensk Death Metal[YOUTUBE-ID]yh4vAYMH6fs[/YOUTUBE-ID]
ENJOY!
Just det!Hahaha.. WTF...
Jag känner ju killen som är Zombien.. Jag hade ingen aning om att han hade gjort det där.
AKTA!Hahaha.. WTF...
Jag känner ju killen som är Zombien.. Jag hade ingen aning om att han hade gjort det där.
Ett bra sätt att vara beredd är att alltid bära runt på två välfyllda 45 liters vattendunkar. När Zombierna kommer, då släpper man dunkarna och då springer man mycket fortare.![]()
Jag tror inte att zombies kan simma. Så ett hangarfartyg är ett jävligt säkert ställe. Och även om de kan simma så kan de inte klättra upp för skrovet. Så båten kan ligga vid en boj utanför en hamn och är helt ointagligt. Och du har all modern kommunikationsutrustning man någonsin kan behöva för att ta kontakt med andra överlevande.
El/bränsle för jättemånga år, sjukt stora förråd av mat och sånt samt en jävla massa vapen.
Varför tänker man inte så logiskt när man är jagad?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|