Varför är vissa namn populära?

Inte många som döps till Adolf längre tex. Det borde snart bli modernt igen, eller kanske inte... :va

Själv skyller jag på Disney... Alvin, Melvin och vad dom nu heter i alla teckande filmer.

Kul målsättning, har något liknande i tankarna för min grabb men han är bara 3,5 månad! Se till att Bubba inte blir FÖR stor bara, då hamnar han på linjen istället. Runt 110 kg, 190 cm lång, och 40 yards på minst 4,5 sekund så blir det kanon. Ska han bli riktigt bra så måste du flytta till USA när han är ca 14 för att inte komma efter. Vore kul med en svensk i NFL! Jag kom inte längre än till college.

/S

Min e oxå 3,5 månader...och 8kg redan :D

För tio år sen var Oasis som störst, de som var i den åldern så att de gillade deras fräcka rock n roll har nu blivit gamla och fått barn.

Folk har sett filmen eller trailern till Alvin and the chipmunks, kommer inte ihåg vad serien hette på svenska, den gick när jag var liten i alla fall, folk kommer på att det är väl ett fräckt namn som säkert ingen har och döper sitt barn till det.

Det är inte så svårt att lista ut om man tänker mer än två minuter.

I Indien och områden runt är det vanligt att man döper barnen till typ Adolf Hitler, Pol Pot, Batman Bin Suparman etc. Anledningen är att de skiter fullständigt i vad personerna har gjort, det är viktigare att namnet är känt.
Iofs ganska logiskt. I ett land med 1 miljard invånare, vem minns Abu Abdul...och vem minns Adolf Hitler? :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman