Varför är tjejer elaka?

Bikerbitch skrev:
Eftersom jag varje dag har 17,18,19 och 20åringar omkring mig så är det vad jag hör som jag ifrågasätter här. Vissa saker i de tre punkterna förekommer även på detta forum. Jag spekulerar i huruvida det kan vara.
Alla tjejer behöver inte få höra att de är snygga och normalviktiga varje dag.
Men de finns ju därute och det var därför jag blev så nyfiken på vad folk tror sig det bero på.

Ja jag har oxå varit där...då jag varje dag umgicks med de i den åldern. Jag hörde dock inte mycket att det där.

Så jag ser två alternativ:

1. De behöver höra det för att de har dåligt självförtroende.

2. De behöver höra det för de har så stort ego.


Pick one! :)

PS. Jag ska bjuda dig på en öl första gngen vi ses! :tummenupp DS.
 
Bikerbitch skrev:
Det bugar jag o bockar för Acrid. Sen kan vi snacka om muskler hela natten lång :yoparty

Jasså? Hennes muskler duger men du bangade ur när du skulle klämma på mina :7peta
 
Bikerbitch skrev:
[Skoltidningsdags!; Lite funderingar jag gärna vill ha "svar" på]

* Varför försöker tjejer trycka ner varandra [man blir kallad elaka saker etc]?

* Varför kräver tjejer så grymt mycket uppmärksamhet? Man skall helst säga att de är snygga och normalviktiga 15 gånger per dag

* Varför måste tjejer påpeka hur fula de är för att få repons i form av en snäll komplimang om att det inte alls är fula?

[Jag menar inte att detta gäller alla tjejer, men merparten jag har träffat beter sig såhär..vill ni gnälla så pm.a
Detta är ett seriöst skolarbete som kräver seriösa svar. TACK! ]


Dåligt självförtroende. Det kan bara vara det.
Då kan ju gå lite längre bak och fråga, jur är mamma i familjen? Är hon likadan? Eller är det pappan i familjen som har dåligt självförtroende? Har det hänt något traumatisk under uppväxten. Osv osv.

Kort sagt. Dom tjejerna som beter sig så där har dåligt självförtorende.
:)



/Annicka
*med hyfsat bra självförtroende :) *
 
Acrid skrev:
Woohooo.....du har en bra försäkring va? :va
Den är phett bra. Speciellt då mitt bolag kontaktar din advokat och kräver ersättning för skadorna. Du vet, hade jag haft på mina stora blinkers som funkar som kraschpuckar hade det varit lungt, men jag hann före dig med att syna asfalten så kraschpuckarna är borttagna. Annars var det fördjävla bra att ha ;)

Jag tror du kör fint o lungt, det är bara 34 kusar i bettan och rakt fram kan nästan alla köra :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top