Varför är sidan så seg!?

Fearless skrev:
som någon redan sagt, om alla lägger en liten slant.. behöver ju bara vara en liten summa så inga argument som "jag har inte råd" accepteras.
hmm :)

Ska jag lägga upp mitt postgirokonto då eller? Vad blir exakta summan som det hela kostar? öh.. runt 3500kr va? nätdel o cpu.. eller vänta, vad ville YamaJojje ha för moderkortet?

Vill bara göra så jag inte får in för mycket pengar. hellre nära o förlite än för mycket, då måste jag ju betala tillbaka. Lägger isåfall vad som saknas ur egen ficka. (vilket jag borde göra ändå... men inte kan...).

Det är billigare om vi skapar lite dålig stämning och sånt så folk sticker så det blir lite färre jävla besökare som förstör servern hela tiden.

Jävla användare.

Hallå Johnny

Lägg ut kontot vi skall sätta in pengar på så skickar jag in omgående.

Förslag: Alla som använder sajten sätter in 50:- ( typ en bingolott eller ett par glassar. Det har ALLA ! råd med ) Om det blir nåt över så får du ta dem till att utveckla sajten eller nåt sånt. Blir det för lite så gör vi om samma procedur igen :)

/ Kenneth

Swedie skrev:
ja skänk ett modertkort + P4 cpu! :)

Jag har inte personligen möjlighet för inköp av detta just nu. Kanske vi kan göra en gemensam satsning (igen?) för att förstärka SH's server?

Nån här som kan lirar fram priser på ett moderkort + kraftig P4 processor o lite minne (512mb +)?

Detta är nått som måste göras snart då antalet besökare inte kommer minska.....
Min polare har en server till salu för 1500 spänn,vet inte själv om det e nåt sånt ni behöver,men jag kan kolla upp va det va för nåt om ni vill.Jag haja halvsju när han började rabbla prestanda o dyl.

ringde o kollade,verkar ju inte va nån racer direkt. 333mhz processor med plats för en till??? 512 i ram, 1 scassidisk 9,1 gig.ide controllcard.ligger win-2000 i den oxå. han kunde släppa den för 1200 spänn.

Om du använde dig av en mindre medlemsavgift (symbolisk men som ändå räcker till att t.ex. köpa lite hardware till servern) skulle nog diskutionen hamna på en annan nivå och många av de mindre önskade skulle inte göra sig besvär att skaffa ett konto?

I avgiften bakar du in lite pengar till 2st klistermärken + porto så får du en mängd mobila reklampelare!

//@

Last edited:
ktmjacke, skriv upp specifikationerna på servern äru schyst. så ska vi se om det är nått vettigt.

d1ce. kommer aldrig hända. medlemsavgift suger.

Swedie skrev:
ktmjacke, skriv upp specifikationerna på servern äru schyst. så ska vi se om det är nått vettigt.

Ehh,det står ju i inlägget ovanför här.Men här kommer det igen. 333mhz processor med plats för en till??? 512 i ram, 1 scassidisk 9,1 gig.ide controllcard.ligger win-2000 i den oxå. han kunde släppa den för 1200 spänn.

Last edited:
Jag ska kolla så att det finns kvar först och främst pappa sa att det varit inbrott i förådet i lägenheten. Men han kunde inte se att något blivit stulet. Och om det är kvar kan jag byta mot lite sporthoj.com klistermärken eller nåt.

Swedie skrev:

Det e hedenhösvarning på dom där prylarna va????

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT