Varför är ni inte ute och kjör?

Strålande solsken men kallt (12grader). *Bekväm*:)

Sen är det roligare att stå i garaget med lite go musik o skruva på hojarna.

Köra hoj är överskattat

Last edited:
Se bara till att du inte dricker upp hela Rom, fler lär vilja se den stan. Själv har jag gått över på Gin o Sockerdricka, funderar på att tipsa länkarna om mixen, totalt odrickbart.

Lovar att jag ska spara en del till dig. Går det bra med slummen?
Gin har jag aldrig lärt mig dricka. Tycker det smakar beskt och är strävt.

Min mc fungerar inte, testade den för 2 dagar sen efter jag bytt bromsvätska, bromsklossar, kedja, packning, olja och oljefilter o sen vägrade den starta, så rengjorde jag tändstiften, luftburken samt luftfiltret sprejade startervätska o den fungerade :banana åkte till bensin stationen fyllde soppa och pumpade luft i däcken :Bugar tänkte äntligen har jag en bra mc för säsongen. Körde lite och sen slutade den fungera plötsligt :död:näsblod:( så försökte starta den, efter några minuters försök kom den till liv igen yeah! :tuttar :banana åkte mot verkstan för att kolla upp varför den dog från ingen stans, efter några hundra meter fick den för sig att stanna mitt i vägen igen :gnissla :näsblod ringde en bekant, lastade upp mc på släppet åkte till verkstan, nästa dag kollade upp att det kom bensin från tanken ingen problem, kollade om tändstiften fick bensin men det fick dom! yeah :banana o sen kollade jag om det kom gnista från tändstiften men där hade vi problemet ingen gnista så laddede upp batteriet under kvällen, men idag han jag inte att kolla upp om det kom nån gnista från tändstiftet pga. för mycket jobb i verkstan:gråta:gråta:gråta :(:( jag vill åka min mc :(

PS: ursäkta långa texten, men vill skriva av mig lite :(

var ute o åkte idag klarblå himmel o sol underbar dag. måste varit årets varmaste dag.

gasade lite med birden helt underbart går underbart.

Ner till Bredäng, repa låtar, upp till Vaxholm, fika kaffe, västerut till Skälby, fika kaffe, sen hem ner till söderförort, från kl 10 till kl 22.30. Inte jättemånga mil, men hel hojdag! Halvvägs till Vaxholm gick sola i moln och sen vart det skitkallt. Inge mer skinnkläder förrns det är tio grader varmare säger jag bara. Allvädersställ med foder och militärens gamla hojtumvantar så man slipper sitta och huttra. Annars var det ju hur fint som helst. Fan vad kul det är att åka hoj!:hej

Hojen inte riktigt klar än, har ingen panik. Men inom 2 veckor så bör den ha rullat lite efter "renoveringen" i vintras :)

Jag var ute, tills hojen la av och inte ville starta igen så fick leda hem hojen 4km i lätt uppförsbacke:) så tog en öl på det.

Jodå hojen har rullat några mil idag också. Småvägar från halmstad till båstad och hem igen, och några varv inne i stan. :banana:banana

Osopade vägar med polsk standard. Nej föresten det där med Polen är en myt, vägarna är bättre där. Sen är det i mitt tycke för kallt. Duccen får stå till semestern, för dyr att försäkra. Men den som spar..

Surt som fan, men 39° feber sa att jag skulle hålla mig inomhus... Jag hatar min kropp. Nån som är villigt att byta?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman