Varför är ni inte ute och kjör?

För att jag varken har hoj eller kort :gråta
Men nu i sommar har jag bestämt mig för att ta mig tid att skaffa både kort och hoj :rock

Härligt Kronan, du kommer att ångra dig att du inte har gjort det tidigare

Härligt Kronan, du kommer att ångra dig att du inte har gjort det tidigare

Hehe, det gör jag redan nu, skulle ta det förra sommaren och hade då fått ta obegränsat men fick jobb som gjorde att jag bara var hemma några få gånger under sommaren. :näsblod

Var nyss ute. Jävligt nära på att man inte kom hem. Var nära på att bli avkastad från hojen. Michelin Sirac är ju rena skräpet. Att det ens går att sälja... Borde vara olagligt.

46 mil blev det idag. Nu har jag parkerat framför datorn. Milen känns helt klart i kroppen, men så här fina dagar får man ju inte missa. På't igen imorgon! :yoparty

Å fy fan, trist början på säsongen, skönt att det inte blev värre.

Ska se om det är väder för körning imorrn, får klippa upp handsken och ha lillfingret utstickandes så det ser ut som om jag har en släng av syfilis :cheers: jag ska köpa ett par racehandskar som har lill och ringfinger hopkopplat när det har läkts.

tack för omtanken :krama (det är mer än jag har fått ifrån min fru :D hon är även benämnd :arsele )

Jag har inte fått hoj-jäveln än!
Fick besked om att avgassystemet som jag hade beställt var 2 veckor försenad!:huvet

Har inte fått min nya cykel än och min gamla har körförbud. Därför sitter jag hemma och fixar och pillar med hus, trädgård, hund och bil.
Detta är min dåliga ursäkt. Samt att jag smuttar på ett glas rom

Var nyss ute. Jävligt nära på att man inte kom hem. Var nära på att bli avkastad från hojen. Michelin Sirac är ju rena skräpet. Att det ens går att sälja... Borde vara olagligt.

Sirac är inga asfaltsdäck. Allrounddäck på asfalt vid kraftigare nedläggning är inte att rekommendera.

Jag var ute och körde med en polare i förmiddags, övade knäskrap och fick till det för första gången ever:yoparty Isle of man nästa, typ :D

Detta är min dåliga ursäkt. Samt att jag smuttar på ett glas rom[/QUOTE

Se bara till att du inte dricker upp hela Rom, fler lär vilja se den stan. Själv har jag gått över på Gin o Sockerdricka, funderar på att tipsa länkarna om mixen, totalt odrickbart.

Hur tror ni det känns att ligga hemma förkyld, när solens skiner och det är varmt ute? Har till och med feber 37,1. Pissigt värre!:(:(

Satte mej på hojen kl 10 och klev av kl 17. Underbar repa norr om stan, hem över Waxholm & Gustavsberg. Hann med att provköra ett gäng hojar & käka korv på Honda City också.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman