Varför är jag så trött?

Jag vet inte om det kan vara till hjälp men det finns en app till iPhone framtagen av psykologer och andra som jobbar med sömnproblem som kanske, kanske kan vara till hjälp. Har sålt min själ till andra system än iPhone så jag vet inte hur den fungerar.

Läst igenom och jag tror helt och hållet på något så enkelt som vitaminbrist.
Du skriver att du äter frukt och liknande vid mellanmål men tyvärr räcker det inte alltid.
En bra kombination av att röra på sig, ordentlig kost och samtidigt ett vitamintillskott brukar hjälpa vid mörkare tider och liknande. Hade åkt till närmaste affär eller apotek och köpt hem någon sort utav tillskott, ge det ett par dagar så tror jag nog du lär må bättre! :tummenupp

Kan det vara nån form av sköldkörtelrubbning, har du kollat det? Frugan hade precis samma symtom som du och hon hade nåt fel på balanserna. Efter nån månad med thyroxine piggnade hon till och nu mår hon helt normalt. Skillnad på natt o dag faktiskt.

Edit: Mycket jämnare i humöret också för den delen :tungan

Är i samma sits och mina läkare är eniga om att jag är trött till min natur. Alltså hur perfekt man än lever och sover så är man fortfarande trött. Inget du kan göra något åt utan enbart gilla läget.

Ja, eller hur, det börjar bli ont om tid! ;)

Den senaste veckan har jag faktiskt inte alls varit så trött, trots att jag inte gjort något annorlunda.

Jag sover väldigt regelbundet, händer ju att jag är uppe sent på helgen, men det är inte så ofta och inte så värst sent heller.

Om det fortsätter att lätta så skulle jag nog misstänka att det varit stressen du stått ut med i år.

Sköldkörteln är kollad ja.

Får väl köpa nån vitaminer så får vi se om det blir nån ändring.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park