Varför är jag så trött?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som rubriken lyder, why?

Det spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover, jag är ändå i princip alltid trött, och orkar sällan vara uppe länge än till 22 en jobbdag, vare sig jag börjar 06 eller 10.

Mina blodvärden är utomordentligt bra, och allting står rätt till enligt blodprov yada yada.. Så varför är jag alltid så trött? Det börjar irritera mig. Brukar bara vara så under vinterhalvåret, och då vet jag ju själv att det är avsaknaden av dagsljus som gör det, men nu har det varit så hela våren och sommaren också.

Jag o frugan har haft samma problem......trodde först det var pga småbarnföräldrar syndromet men nu helt plötsligt efter nästan ett år så är vi båda piggare märkligt...

Äter du på regelbundna tider?
Äter du skräpmat?
Dricker du väldigt mycket kaffe?
Motionerar du?
Går du och grubblar på nåt?

Testat att :ligga?

:hihi

Äter du på regelbundna tider? Japp, vart fjärde timme, ibland vart 5e.
Äter du skräpmat? Inte ofta alls, kanske en gång/månad.
Dricker du väldigt mycket kaffe? En kopp varje morgon, mycket sällan under dagen.
Motionerar du? Åker inlines 3 dagar/vecka. Hästen är för tillfället skadad med rider en annan 2 dagar/vecka.
Går du och grubblar på nåt? Skulle väl vara typ varför jag är den enda singeln kvar i vänskapskretsen, men det är inget jag känner tar upp alltför mycket betänketid.

Äter du på regelbundna tider? Japp, vart fjärde timme, ibland vart 5e.
Äter du skräpmat? Inte ofta alls, kanske en gång/månad.
Dricker du väldigt mycket kaffe? En kopp varje morgon, mycket sällan under dagen.
Motionerar du? Åker inlines 3 dagar/vecka. Hästen är för tillfället skadad med rider en annan 2 dagar/vecka.
Går du och grubblar på nåt? Skulle väl vara typ varför jag är den enda singeln kvar i vänskapskretsen, men det är inget jag känner tar upp alltför mycket betänketid.
Då vet jag inte, du kanske ska köra på Money:s idé?

Jag har hört det ska vara bra! :D :hihi

Allt annat verkar ju vara i ordning, så då får jag kanske testa det då? Värt ett försök, om jag hittar en tillräckligt attraherande manlig individ. Det är ju inte det lättaste det där.

I augusti åt jag iofs skräpmat hela 3 gånger.. Så den månaden kanske det var skräpmatens fel? Men de andra månaderna?

Allt annat verkar ju vara i ordning, så då får jag kanske testa det då? Värt ett försök, om jag hittar en tillräckligt attraherande manlig individ. Det är ju inte det lättaste det där.

I hear ya!

Jag tror vi måste börja dansa balett och fnittra, skrämmande med en tjej som kör hoj ju. ;)

Utbränd, jobbat utan att lyssna på kroppen?

Just i somras var det rätt mycket jobb, men den här tröttheten började ju redan i våras, flera månader innan skitjobbet. Och nu är det över en månad sen jag slutade där, och har dessutom haft ledigt en vecka.

Jag tror vi måste börja dansa balett och fnittra, skrämmande med en tjej som kör hoj ju. ;)

Just balett känns skrämmande, men någon form av dans skulle jag nog kunna börja med om det skulle underlätta... :gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park