Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hondas 125okej men är det stor prestande skillnad när de är strypta till 11kw?
Anledningen till att dom inte är strypta är att det helt enkelt inte behövs, dom har inte mer effekt.okej men för att strypa dem till 11 kw, så att det är lagligt hur gör du?
Och om jag vill skaffa en lätt mc med lite mer drag i som ej behöver vara för nybörjare till inte ett för högt pris. Vad skulle du då rekomendera? Det behöver inte vara en sporthoj.
CRM 125 motard tycker jag du skall satsa på!okej men för att strypa dem till 11 kw, så att det är lagligt hur gör du?
Och om jag vill skaffa en lätt mc med lite mer drag i som ej behöver vara för nybörjare till inte ett för högt pris. Vad skulle du då rekomendera? Det behöver inte vara en sporthoj.
en annan anledning kan ju vara att de är så jävulusiskt små.
letade själv 125 för ett tag sen och Hondas sportcyklar är ju för små för vilken normalbyggd svensk som helst, satsa på yamaha eller nåt
större=bättre![]()
Jag testade att sitta på en CBR125 på motorcykelmässan. Satan va den var liten!Jag som ändå bara är 175 cm lång tycker att det är alldelles för liten för mig.
Tråkigt att skaffa gubbhoj innan man ens fått hår på pungen bara..Precis min poäng, ska du ha en ordentlig hoj satsa på honda 125 xl varadero, det är en stor en![]()
Tråkigt att skaffa gubbhoj innan man ens fått hår på pungen bara..
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|