Ps Va fan är alex86 för jädra tomte? Släng ut skiten
Äh, han är bara lite lack för att nån har dratt en yxa ovanför framlampan på hans hoj.
Ps Va fan är alex86 för jädra tomte? Släng ut skiten
Gällande mätaren som nollställs, så var det en viss årsmodell -03-04 ? där det hände första gången hojen blir strömlös. Men detta händer bara första gången, ngn programmeringsmiss där. Så oftast fattas väl 500-1000 mil där innan hojen kom in på första servicen?
Min mille funkar klockrent sånär på slirande kopplin (standard innan -02). Motorn ska vara skottsäker.
gå in på apriliaforum.com för mer info om hojen.
Ps Va fan är alex86 för jädra tomte? Släng ut skiten
De är så bra att jag önskar att de inte upptäcks av alla moppefukkon. Sitter o väntar på att min Apa skall gå upp i premie då modellen väl upptäcks av massa fåntrattar som hör hemma i R1/Ducati/ZX-10R träsket.
Anledningen till att de ligger lägre i pris är att Aprilia är lite av en "doldis" tror dock det är på väg o ändra sig nu iom V4orna etc.
Hur f*n fick du in Ducce i moppefuKKo-falangen?
Hur f*n fick du in Ducce i moppefuKKo-falangen?
Aprilias är väl fan inte överprisade? Touno/Rsv mille, det största problemet med dom är att dom fan inte ser ut i dagsljus, dom är fula som stryk.
Hur kan du få det till att de är fula? Under den korta tid som jag ägt min har jag fått ett par spontana tummen upp av folk. Jag antar att du antingen är blind eller trollar.
Det är en riktigt bra hoj som man inte ser allt för ofta till skillnad från din dussinhoj
Som jag skrev lite ovan, finns det någon här som har erfarenhet att att importera från Tyskland men speciellt från Italien? Kan man göra ett klipp kan det ju vara värt att bränna ned en vecka och får en fin tur hem!
Hur kan du få det till att de är fula? Under den korta tid som jag ägt min har jag fått ett par spontana tummen upp av folk. Jag antar att du antingen är blind eller trollar.
Det är en riktigt bra hoj som man inte ser allt för ofta till skillnad från din dussinhoj
importera från tyskland är ju hur enkelt som helst, bara att åka ner och köpa hem, dock är inte priserna speciellt fördelaktiga i tyskland längre (i vissa fall är det tom tvärtom, att svenska fordon exporteras dit).
Italien är väl lite mer meckigt då det är nån speciellt pappersexercis i samband med exporten som måste ske på plats på närmsta vägverkskontor, eller nåt åt det hållet..
RSVn är ju lite rolig för den finns verkligen i 10000 färgkombinationer, förutom den klassiska svarta med orange mage så är nog bol'dor kombon min favorit..
Den här tråden tar priset i raderade inlägg.
Ang. italienska fordon vet ju alla att dom är skit, i synnerhet så har dom som aldrig ägt ett, den absolut största insikten i deras kvalitet.
Men det sänker priset för dom som väljer att inte lyssna på alla självutnämnda experter.
De är så bra att jag önskar att de inte upptäcks av alla moppefukkon. Sitter o väntar på att min Apa skall gå upp i premie då modellen väl upptäcks av massa fåntrattar som hör hemma i R1/Ducati/ZX-10R träsket.
Anledningen till att de ligger lägre i pris är att Aprilia är lite av en "doldis" tror dock det är på väg o ändra sig nu iom V4orna etc.
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |