Varför är allt så tråkigt?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Helgerna ska väl vara den roligaste delen av veckan, men aldrig fan blir det så.
Här sitter man precis som alla andra helger framför datorn och är allmänt sliten och deprimerad över det tråkiga vädret.

Vad ska man göra egentligen? Finns ju inget roligt som varken kräver väder eller pengar :(

Bläh.. tror jag har åkt på någon vinterdepression, och snart är det dags för den där jävla julen :(

fy fan

Solid snake skrev:
Var i Kävlinge kl 21 ikväll så super vi. :fyllisar
inga.jpg
+
bil2.jpg
+
logo.gif
= :(

Ja, vem fasen är inte deprimerad....man jobbar i veckorna o ser fram emot helgerna....men vad fasen ska man göra på helgen, det blir att man sitter framför datorn :(

Ähh på min tid fick vi gå till 5 mil till skolan och bodde i en skogkartong på motorvägen.

Sen åt vi grus till frukost :mattias

Långa farbron skrev:
Ähh på min tid fick vi gå till 5 mil till skolan och bodde i en skogkartong på motorvägen.

Sen åt vi grus till frukost :mattias
de va väl inget, på min tid fick vi rullas fram på timmer och vart slagna av maratonlöpare som hade sprungit vilse, jag vill minnas att jag bodde i en strandad val ett tag också innan jag å familjen fick en våning på en räktrålare. ojojoj de va tider de, farsan fiska popnitar och jag dansa polka.

Jag har pimpat din gubbmobil lite så att du verkar en smula mer ungdomlig när du glider in på Statoil.

:pannkyss

Bifogat

• saab.jpg
    saab.jpg
    38.4 KB · Visningar: 125
Gnäll inte.

Jag håller på att spackla upp en gammal van pga. min egen klantighet (bacakde in skiten i en suburban). En jävla massa jobb som jag annars kunnat ta skapligt med pröjs för. Men inte nu inte.

Perfekt lördagsnöje.

Fy fan

Ringo skrev:
Jag har pimpat din gubbmobil lite så att du verkar en smula mer ungdomlig när du glider in på Statoil.

:pannkyss
:)

Vad säger du långa farborn, perfekta kärran till att ragga hästtjejer?
:P

var glad inte bilen ser ut såhär :rolleyes:

Bifogat

• litensaabstylad.jpg
    litensaabstylad.jpg
    35.8 KB · Visningar: 155
Spinky Spendrup skrev:
Ut och spring. Det är gratis, nyttigt och alldeles, alldeles... skittråkigt. :gnissla

Men det piggar upp lite i alla fall.

Nej, åk till gymmet. Det är lite dyrare och luften är lite sämre men man slipper frysa om öronen. Och dessutom är det fullt av vacka, luktande, fuktiga kroppar som man kan titta på. :gnissla

kaZmur skrev:
Haha, photoshop är kanon för att lätta upp lite :)

japp sett igång..ska finnas nåra sidor o forum där man stylar om kändisars ansikten så dom bli ful eller gammal eller så..leta upp o sett igång :tummenupp

anja skrev:
Nej, åk till gymmet. Det är lite dyrare och luften är lite sämre men man slipper frysa om öronen. Och dessutom är det fullt av vacka, luktande, fuktiga kroppar som man kan titta på. :gnissla

du gillar också å titta på svettiga kvinnor eller? :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...