Vardagskickar

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Vad har ni för bra tips på vardagskickar?
Något som kan göra en helt vanlig dag som varken är dålig eller bra,
till en roligare dag.

* Dricka största kaffen på 7-11 jättesnabbt. Gärna mer kaffe efter det. :öl

* Ge en komplimang till någon.

* Hoppa tian om man är på badhuset och simmar.

-Trampa på alla A-brunnar på väg till jobbet och se hur mycket otur man samlat på sig.

-Starta en tråd på SH om hur mycket själ en Ducati-hoj har.

-Äta asiatisk kyckling rå.

-Gå ut o smyga som en ninja på kvällen.

-Slicka på alla kaffekopparna på jobbet och ställa tillbaka dom i skåpet.

Ge gubben klartecken för att köpa kåpor till hojen, som man inte har råd med :) Gjorde iaf min gubbes fö vanliga dag betydligt roligare :tummenupp

General E skrev:
* Ge en komplimang till någon.

alt. kasta en snöboll i huvet på någon söt tjej och sedan be om ursäkt genom att bjuda på en fika. :tummenupp

EDIT: det sissta man gör, när man fikat klart är att tala om vilken avsikt man hade med snöbollen. :tummenupp :brinnerup

Köra runt parkeringsplatsen på jobbet i 30 minuter bara för att få den bästa platsen och sedan komma in på kontoret och skryta om vilken bra plats man fick.

När du sedan står i hissen och någon springer mot dig för att hinna med, tryck på stänga dörren knappen och din dag blev genast mycket bättre.

Hålla full gas med trucken runt tighta kurvor, gärna med last.
Samt attt lämna löpbandet på gymmet på maxfart ger mig en kick. :rolleyes:

Zee skrev:
-Trampa på alla A-brunnar på väg till jobbet och se hur mycket otur man samlat på sig.
Du lever farligt. Att våga gå på annat än K-brunnar tyder på dödslängtan, eller ett sjukligt tvångsbetéende! :fakta

Zee skrev:
-Gå ut o smyga som en ninja på kvällen.

-Slicka på alla kaffekopparna på jobbet och ställa tillbaka dom i skåpet.
:banana

Edit: Jag brukar jogga medans jag blundar, och försöka räkna tio.

Last edited:
Att hålla på att cp halvstunta inför varje rött traffikljus med hojen och ABSOLUT inte sätta ner foten utan hålla mig på två hjul tills jag antingen nästan ramlar omkull eller det till min stora lycka slår om till grönt ljus...sedan kör jag iväg med ett superleende (om jag lyckades hålla mig...eller buttermuttrande om jag fick sätta ner foten)...jag har PROBLEM :gnissla :lol

Köra i allmänhet..helst fort :gnissla

sedan alla snälla saker (såklart) som att göra någon glad..visa någon att man uppskattar dem etc... :)

Last edited by a moderator:
Olla på saker i dina näras omgivning, ta gärna foto på det och skicka till dom när dom redan använt sin kopp / tandborste / hjälm etc etc :tummenupp

jag rekommenderar dig att tjöpa boken "Uppdraget" (http://www.nicotext.com) - boken som förändrar ditt liv.

Boken innehåller 198 uppdrag av varierande typ och svårighetsgrad, tex:
"Ät endast frukt under en dag"
"Ring upp en avlägsen släkting du inte pratat med på minst ett år. Styr in samtalet på Korea."
"Ha på dig nånting lila"
"Gå till McDonalds och köp en hamburgare. Gå till Burger King och ät upp den."
"Boka en resa till ett land långt borta. Om du inte har nå cash - avboka i morgon"
etc

Fluxir skrev:
alt. kasta en snöboll i huvet på någon söt tjej och sedan be om ursäkt genom att bjuda på en fika. :tummenupp

EDIT: det sissta man gör, när man fikat klart är att tala om vilken avsikt man hade med snöbollen. :tummenupp :brinnerup

haha, antligen nan med lite humor och fantasi!! Fram for mer sant killar!!

saxat från "cplistan"

Tro att man får Nobels fredspris om man kastar 1000 utvecklingsstörda Lemmlar på JAS

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg