Vardagshjältar här (rostråd)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Tänkte att vi kunde skriva om de som gjort nån liten extra grej för en, inte vi själva, för vi gör ju jämt fina saker, utan när någon ansträngt sig lite extra för oss.
Jag börjar med den fantastiskt snälle och trevlige johan.lindgren här på forumet, som skickat flera uppsättningar laptoptangenter till mig efter att kattfan käkat upp de som satt där först.
Jag känner inte killen alls, men han har ansträngt sig utöver det vanliga och är väl värd ett fång med rosor och kramar.

En bagatell kan tyckas, men otroligt hyggligt att göra sig besväret för en helt främmande människa. :Bugar

Fyll gärna på.

Då skulle jag vilja tacka xibalba!
Han skickade en fjärr till min Canon 400 kamera för ett gäng månader sedan!
Han tog inget betalt för varken fjärren eller frakt :Bugar

Hustrun bogserade iland mig när jag simmade för långt och fick kramp förrförra helgen.
Trots att hon är förmånstagare på livförsäkringen.

Hustrun bogserade iland mig när jag simmade för långt och fick kramp förrförra helgen.
Trots att hon är förmånstagare på livförsäkringen.

Det är äkta kärlek... (eller så visste hon inte om att hon var förmånstagare)

GuW hjälpte mig för några år sen när jag gick bet på att hitta glödlampor till min gammelhoj och skickade helt enkelt ner två stycken, gratis. Väldigt tacksam för det så rosor ska han ha!:)

Jörgen har låtit mig slagga hos honom en gång när jag var uppe i stockholm och fnattade runt, så då slapp jag allt trams med hotell och dylikt och jag fick dessutom plats med hojen i hans garage. Massa rosor till Jörgen!:krama

Two stroke man hittade ett par trimrör till min nuvarande hoj och gav mig dessutom ett bra pris på dem, massor av rosor till honom med!:tummenupp

Och självklart ska alla mekgurus här på forumet som så ofta kommit med kloka tips och råd när man själv inte riktigt vetat hur eller vad man ska göra ha rosor!:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg