Varberg

Vilken jävla stavning i mitt förra inlägg.. Bortse från det och fokusera
nu på kommande lördag! Hoppas det finns lite intresse..

dainesebiker: Tycker jag att du ska göra.. Kan nog bli sjukt kul.
 
Tja

Vad säger ni om en tur till helgen?? Kanske söderut Båstad/Torekov??
Vi hade ju snackat om det......
Heldag med lunch på något trevligt ställe :)
Eller är det Vincents kortege som gäller?
Förslag??
 
Tja

Vad säger ni om en tur till helgen?? Kanske söderut Båstad/Torekov??
Vi hade ju snackat om det......
Heldag med lunch på något trevligt ställe :)
Eller är det Vincents kortege som gäller?
Förslag??

Jag är rätt säker på att jag är på.. Lör lr Sön?
Jag åker hellre söderöver en tur på mysiga hojvägar än 5km/h puttrande
runt Varberg med en massa kromslädar..
 
Kul

Jag är på knutstorp i helgen annars kunde det vart kul att hänga på.. Men 1200 på jet nästa helg bör funka för mej..

Jag följer tråden..:tummenupp
 
Lördag hade vart kanon ser ut att bli bra väder med sol och 20 grader.
12.00 från Jet Varberg, 12.30 från Falkenberg Lidl (Tångarondellen)
Vad säger ni om det??
Varför inte äta något nere i Torekov när vi kommer dit eller någon annat ställe.....Förslag :)
 
kortegen från Vincents ska va slut 12:00, så 12:30 från Varberg oh samling i Fbg 13:00?
Så kanske vi får med lite fler Varbergsdrägg! =)
 
Synd att man bara har banhoj :(. Hade varit skoj att vara med annars!
 
kortegen från Vincents ska va slut 12:00, så 12:30 från Varberg oh samling i Fbg 13:00?
Så kanske vi får med lite fler Varbergsdrägg! =)

NÄstan så jag skule hänga på er ner igen...
Brorsan tänkte köra hallands vackraste väg ner sen... men nog roligare om du visar lite fina vägar ner =)
 
Får se om jag lyckas trockla ihop hojen så den blir körduglig imorgon..
 
Nu är den.. laglig(?) men vettefan om den håller ihop för 120km/h =)
 
När jag nyligen satt lite halvt bakis och tugga i mig frukost (inkl. Kinapuffar haha) så mullrade en hel drös med hojar förbi, trevligt trevligt, även om det mestadels handlade om rullande gynekologstolar (customhojar) :)





Jag och en polare (Pucko på forumet) har ett underbart härligt i-landsproblem jag tänkte dela med mig till er; Det är så att han och jag ska skjutsa runt tre blonda, snygga och trevliga 20-23 års töser :yoparty på tisdag - vi saknar en extra hjälm till hans passagerare SAMT en hoj inkl. förare...

Någon som kan tänka sig att "offra" sig för lite härlig körning i glatt sällskap och sedan efter lite goa omvägar stanna till på coola Mandy's Diner (mot Svenljunga-hållet ligger det, några mil efter Ullared).

Min tös har åkt med en gång nu, gick galant, de andra två tjejerna har aldrig åkt hoj men är überglada för att få prova på :)


(sammanfattning, vi saknar en extra hjälm och skulle vara glada om någon eller några skulle vilja haka på och kunna tänka sig skjuta en av töserna)


(Jag kör KTM 640 Prestige, polaren kör Honda CBR 600 RR)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top