Var ute o körde i Malmö idag....

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Skulle träna på stadskörning idag inne i Malmö. Kan låta rätt tråkigt och det brukar det vara men idag var det annorlunda.
Det började redan inne vid Rosengård där jag o farsan blev omkörda av en gixxer på bakhjulet, annorlunda sett att hälsa men jag skrattade rätt högt i hjälmen :p .
Lite senare passerade vi förbi teatern där jag fick se en Bruno/Chigger FUZhat för första gången (jag tror att killen som körde den hade en grön streetfighter traja och en passagerare).
Körde tillsist förbi Triangeln där jag mötte ytterligare en streetfighter vars förare gav den tydligaste hälsningen jag hittills fått…
Som sagt det är inte alltid tråkigt att köra inne i stan även om det blåser rätt mycket och bilarn vill köra ihjäl en :crash

Vastrix skrev:

Lite senare passerade vi förbi teatern där jag fick se en Bruno/Chigger FUZhat för första gången (jag tror att killen som körde den hade en grön streetfighter traja och en passagerare).

That would be me!!!

Vastrix skrev:
Jag kör fort igenom rosengård :p... Nä men det är rätt lugnt om man håller sig till de stora gatorna som bara går igenom :crash

Jag kör fort genom Fleninge :p ... Nä men det är rätt lugnt om man håller sig på asfalten :crash

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad