Var ute 10 mil precis.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Körde 10 mil me sporthojen idag. Finns inget dåligt väder... :) Känslan är obetalbar....man ligger och smyger i ettans växel på, 3000 varv... Drar på lite mer, mer mer, WHAM som en explosion vid 7000 varv, fortsätter dra till 10500 varv per minut där max effekt nås, fortsätter varvar ut till 12000 rpm. Hojen vrålar som en stucken gris :yoparty 100 km/h nådd i ettan på lite mer än 3 sekunder, i med 2an utan koppling och orutinerad som man är småkämpar man för att hålla sig kvar på samma position med goretexkläder på sig... krampaktigt med vita knogar håller man stenhårt i styret medans framhjulet lättar lite och man huttar i 3an och fortsätter dra lite till.... Fan underbart! Ler bakom hjälmen :D Man glömmer att man är kall om fötterna och händerna när man gasar :D
Nu skrattar alla ni med turborettor och så säkert, men det skiter jag i :) Har man inte haft hojen mer än nåra veckor så är det fan underbart fruktansvärt fantastiskt roligt :D
Fler som är ute nu-års? :banana

Last edited:
Kay skrev:
Nu skrattar alla ni med turborettor och så säkert, men det skiter jag i :) Har man inte haft hojen mer än nåra veckor så är det fan underbart fruktansvärt fantastiskt roligt :D
Fler som är ute nu-års? :banana

Jag hade varit ute om inte trafikpolisen hindrat mig :)

Fö, så är det bara posörer som kör R1or :lol

:finger :mad: :huvet SVIN!! Har man inte fått köra på tre månader nu!,,och
så ska man behöva läsa sånt här skit!! Fan ta dig!!!,,,, jag vill oxå åka!!!!
,,nä, och så kan man inte inte äns vara ful o köra lite olagligt, då man både
har en ny opererade tå, och en jävla massa slask utanför! Hum,,, har ju en
hel del smärtstillande tabletter,,, var roliga o äta! Får tugga lite sånt i stället!

God Jul på er alla! :tomten HoHoHo! ,,,även du Kay! :tummenupp

Kay har inget körkort =)

FAN VA GÖTT DU!!!! JAG VILL FANIMIG KÖRA OXÅ!!!!!!

men det går inte nu =(

:hej

hållundan skrev:
Kay har inget körkort =)

FAN VA GÖTT DU!!!! JAG VILL FANIMIG KÖRA OXÅ!!!!!!

men det går inte nu =(

:hej

Man har ju världens bästa pappa o övningsköra me... "Åk ut till hamnen då om du vill gasa så hoppar jag av så får du lära dig hur hojen uppträder.." :yoparty

Du kommer INTE bli besviken på prestandan iaf! Ettan gör förresten 100. :)

ja har precis varit ute o kört enduro i skogen här. Va riktigt trevligt, fick till en liten vurpa dock men de gick bra!

/ Hannes

Körde till/från jobbet idag.

Kom just hem. Ganska intressant när det snöar blöt snö. Då ser man inte så mycket... Till jobbet gick det att wheela ganska bra. Hem släppte bakdäcket hela tiden.

Bara en ganska odramatisk incident på vägen till jobbet då jag la mig på en motorhuv och vilade en liten stund. Såg inte ut att blivit några skador på nånting så jag blåste vidare eftersom jag var sen till jobbet.

Fast nu är det nog slut för säsongen... Känns det som iaf.

/Lucky9

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...