Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att Janne Blomqvist refererar grymt bra de gånger han är med trots att han inte har så stor insikt i MotoGP-världen.
Vaddå, saknar du inte utläggen om att 250 är den ultimata klassen, att 100% luftfuktighet innebär att förarna simmar på banan, hur det var att köra 250 1967 på Gelleråsen och att det tar åtta varv innan "kommentatorn" upptäcker att en omkörning skett?Tycker att Janne Blomqvist refererar grymt bra de gånger han är med trots att han inte har så stor insikt i MotoGP-världen.
Vaddå, saknar du inte utläggen om att 250 är den ultimata klassen, att 100% luftfuktighet innebär att förarna simmar på banan, hur det var att köra 250 1967 på Gelleråsen och att det tar åtta varv innan "kommentatorn" upptäcker att en omkörning skett?![]()
Janne kom in utan RR-kunskaper och var givetivs lite vilsen i början, men han lär sig oerhört snabbt.Tycker Lyon och Stigefelt har varit det klart bästa kombinationen i år. Båda har ett genuint RR-intresse och har båda tävlat internationellt i modern tid.
Dahlbom har ju även han ett genuint RR-intresse även om han ibland missar lite vad som händer i bild.
Janne där emot kan ju inte snacka en stavelse om vad som händer utanför bild utan kommenterar gladeligen en hundradels förbättring i splitt 1 tio minuter in i FP1!!! Va fan är det rent ut sagt!!
Dessutom är det ju inte radio vi lyssnar på utan allt han säger står i bild!!
Var lite positivt överraskad första gången i år han kommenterade en sändning när han var förvånansvärt påläst vem som kör vad och vilka team som fanns, speciellt i Moto2 men nu sitter jag bara och blir irriterad.
När Tobias för en gång skull lyckats komma in med lite tekniska fakta eller egna erfarenheter skäms han inte för att bryta in med att någon i bild just har "tagit ledningen" på FP1 men någon tiondel. Att tiden i sig är 4 sec långsammare än förra året på samma bansträckning, och i och med det är helt ointressant verkar han inte ha den minsta förståelse för..
Har mailat på motogp-adressen (och kommit men både positiv och negativ kritik) men det verkar han inte ta notis om.
Nä Tobias och Johan är den klart bästa kombinationen. Blir det ingen ändring snart får man säga upp viasat och köpa ett Motogp.com konto istället.
Janne kom in utan RR-kunskaper och var givetivs lite vilsen i början
Och det är han fortfarande,,, Den slapptasken har ju varken tekninsk kunnade eller historiskt kunnade.
Vi som gillar Dalhbom.![]()
Dags att dra igång en omröstning tror jag
Janne kom in utan RR-kunskaper och var givetivs lite vilsen i början, men han lär sig oerhört snabbt.
Och då slipper man höra en massa svammel om klasser som inte körs i vm längre.Kan de bli bättre?Och det är han fortfarande,,, Den slapptasken har ju varken tekninsk kunnade eller historiskt kunnade.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |