Var ska ni bo i Göteborg ?

Uppar lite :banana

Nån dag kvar bara :fyllisar
Själv så åker jag och en polare ner på fredagkväll (hem söndag kväll) och intar på F1 hotellet. Bokat :tummenupp

Sen om det är ett B hotell eller ej, återstår att se. Tak över huvudet :tungan

Såg att det var nån fler som skulle bo där, kanske joina å parta m,m? :fyllisar

Vi är 4 strandade från Malmö nu :S

Igår ringde jag F1 om bokning "Det är ledigt, inga problem! oftast behöver man inte boka..." ringde för 30 min sen.. "FULLT!".
FAEN OCKSÅ. Vandrarhemmet verkar också fullt. Vad ska man nu ta sig till? :S

Kay skrev:

Igår ringde jag F1 om bokning "Det är ledigt, inga problem! oftast behöver man inte boka..." ringde för 30 min sen.. "FULLT!".

Man ska ALLTID boka när det är stora mässor i stan där man vill bo, annars får man nästan skylla sig själv.. :tungan Det är väl bara att leta efter fler vandrarhem på nätet och ringa runt då? Lycka till!!

Kan man inte sova i festlokalen? Gick ju bra sisst! Bara o ta me en sovsäck, kudde och en madrass fan. Jag har gjort lumpen. Klarar sånt :)

Har nämnt ett par bra hotell billigt. Dom brukar ha platser tom. under bok och bibliotekmässan, som är en jävelstor "nuskavibopåhotellochdrickarödvinmässa".

Kay skrev:

Snacka med FeeBee, hon kände sig väl lite ensam i Slottskogen?
FeeBee skrev:
Ska bo på Slottsskogens vandrarhem. Verkar som att jag är den enda som ska det.... :rolleyes:

Själv ska jag och Jester bo på Scandic Opalen, dom har ju dessutom trådlöst WLAN så man kan lägga upp bilderna från fest och mässa direkt! Sen måste man nog ta sig från stan innan nån slår ihjäl en... :tungan

Hotell F1 är att föredra det e nästan krypavstånd till WCXklubbstuga

Maverick_ou812 skrev:
Själv ska jag och Jester bo på Scandic Opalen, dom har ju dessutom trådlöst WLAN så man kan lägga upp bilderna från fest och mässa direkt! Sen måste man nog ta sig från stan innan nån slår ihjäl en... :tungan

Där har dom "Matchpytt+stor stark 119:-"

Kay skrev:

Ni kan krascha på vårt rumm på F1, vi är redan 4 personer men får ni plats så är ni välkommna!

kaZmur skrev:
Ni kan krascha på vårt rumm på F1, vi är redan 4 personer men får ni plats så är ni välkommna!

Tja! Betalar gärna hälften av det jag brukar!
Tror de andra är med på det! Finns det plats? Vi kommer altså vara 8 st i ett rum för 3 ? :S

Vet inte, har aldrig bott där så jag vet inte hur där ser ut men om vi får plats 8 så får ni gärna sova där.

Kay skrev:
Tja! Betalar gärna hälften av det jag brukar!
Tror de andra är med på det! Finns det plats? Vi kommer altså vara 8 st i ett rum för 3 ? :S

Har ni fortfarande ej skaffat tak över huvudet?
När åker ni? själv åker vi ikväll :tummenupp

kaZmur skrev:
Vet inte, har aldrig bott där så jag vet inte hur där ser ut men om vi får plats 8 så får ni gärna sova där.

Ni kan nog drömma om att få plats 8 pers.
Ring ravetrancer o kolla läget.

kaZmur skrev:

I ett rum är där en dubbelsäng samt en överdel av våningssäng... :rolleyes: ehh...kan säkert formuleras bättre...
Lyckligtvis (eller olyckligtvis) är dubbelsängen under våningssängen...tänkte på den som i sömnen rullar över kanten...och landar mjukt på sina kompisar... :3freak

Okej, det kanske är lite väl optimistiskt...
Ni får helt enkelt festa dygnet runt och strunta i att sova Kay.
Men om det verkligen skulle krisa sig så kan du slå en signal på 0706-251037. Ni måste ju sova nånstans...

boende!?

har det skitit sig ordentligt för nån som inte har nånstans att bo?

jag bor 1500 m från wcx-lokalen. har inga sängar att erbjuda, men en soffa och en del golvyta där man kan krasha.

HÄR är länk till festlokal - min bostad.

:va

Sexuellt frigjorda kvinnor har företräde :rolleyes:

PM:a vid intresse.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...