Var ska man köpa?

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
Hej!
Vart kan jag kolla om jag vill köpa en honda crm?? Vill ha den billig HÖGST 10000!
ska inte köpa den just nu, jag ska vänta tills det kommer ett bra erbjudande... Nån som vet nån bra sida? Har kollat Ebay (svenska, tyska och engelska) och blocket. Nån som vet nån bra sida där det kan komma en billig crm? På ebay så kunde jag ha köpt en fär 4000 men kom inte hem i tid :argpådato :argpådato
Nån som vet?

ZaraxZ skrev:
2275185 Hej!
Vart kan jag kolla om jag vill köpa en honda crm?? Vill ha den billig HÖGST 10000!
ska inte köpa den just nu, jag ska vänta tills det kommer ett bra erbjudande... Nån som vet nån bra sida? Har kollat Ebay (svenska, tyska och engelska) och blocket. Nån som vet nån bra sida där det kan komma en billig crm? På ebay så kunde jag ha köpt en fär 4000 men kom inte hem i tid :argpådato :argpådato
Nån som vet?
Det är ganska tight budget för en crm kan jag säga. I sverige ligger de på minst 12 och kan gå upp till 23k beroende på skick. Är detta pga kk, skyddsutrustning och sådant eller? Som budget blev tight? För det hoppas jag du har räknat med:tummenupp

Jag har ju ungefär 15000 i lön och så ska jag sälja min helvetes moppe.... för den kanske typ 10000men jag vill köpa crossen väldigt billigt så jag har pengar till allt annat som komemr till sen... T.ex försäkring och körkort. Sen ska jag ha ett arrow system med så det kommer att kosta

ZaraxZ skrev:
2275303 Jag har ju ungefär 15000 i lön och så ska jag sälja min helvetes moppe.... för den kanske typ 10000men jag vill köpa crossen väldigt billigt så jag har pengar till allt annat som komemr till sen... T.ex försäkring och körkort. Sen ska jag ha ett arrow system med så det kommer att kosta

Crossen? :näsblod

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back