Var ska man bo

Fluffig skrev:
Gissar att du har en pappa som bor där eller har jag som gammal Gantoftabo missat något jag borde lärt mig.
Känner mig lite :kocko
Tror det är dags att du tar en sväng inom gantofta pizzeria. (om de nu inte ändrat/slått igen de senaste åren)

Vad du än gör så flytta inte till Höganäs för där bor jag o jag é ju en riktigt värsting ju :D

Jäkla håla bara ett enda röljus o dra ifrån inga parkerings automater o lägga sinna slantar i sen e det ju så förbannat kort till allting så man måste gå för det går snabbare än o ta bilen.
var man än hamnar så är det "centralt läge" *suck* :huvet

På sommaren så är vi under occupation, kan tro kriget på går än, o hårt hållna e vi oxo, får inte vara ute o festa längre än till 02.00 men o andra sidan så är urtypen här redan dyng kl 11 så det kan vara lika bra som det é :fyllisar :zpy
Sen på vintern går vi alla i ide, typ... kallt ute o sånt o urHöganäsaren e som sagt bekväm --> Se gång avstånd till allt.
Skulle kunna dra upp hur mycket dåligt som men jag tror du redan kopplat :rolleyes:
Har som bekant Stranden, :tuttar Systemet :öl , Pizza placa, lokala jour butiken med allt inkl disel.. IT hörnan :skitdator, Kyrkan :Bugar ( Som man nu går dit ) Tai chop take away :corn o byns ända video butik inom max 5 min gång avstånd . . . . Otroligt va :hihi

Last edited:
Henke skrev:
Har själv köpt en villa i Påarp, flyttar om 3 veckor
Ligger knappt ca 1 mil från HBG.
Skall vara en trevlig och lugnt litet ställa tt bo på.
Finns det viktigaste som typ skola, dagis, affär mm.
Påagatåg går till Påarp.
Huspriser från ca 1 mille och uppåt.
Välkommen till byn :)
Villken gata då :va

Krickan4 skrev:
Välkommen till byn :)
Villken gata då :va

Fan, har du sett ljuset o köpt hoj igen, kul:)

Var vi kommer att flytta in tar vi via PM, inte för att fightern e jätte attraktiv, men man vet aldrig.

blacktriple skrev:
Så Dede, hur har det gått? Hittat något? :)

Tja. Hittat några men det gjorde många andra också. Budgivning på dom flesta och lite för dyrt för oss. Är bara att leta vidare och hoppas :tummenupp

Dede skrev:
Tja. Hittat några men det gjorde många andra också. Budgivning på dom flesta och lite för dyrt för oss. Är bara att leta vidare och hoppas :tummenupp

Vad ska du upp där och göra Daniel? :dummer

När också en stark längtan efter att garage för meck med trajan, men det får isf bli inom en triangeln mellan Landskrona, Malmö och Lunde.

xyx skrev:
Vad ska du upp där och göra Daniel? :dummer

När också en stark längtan efter att garage för meck med trajan, men det får isf bli inom en triangeln mellan Landskrona, Malmö och Lunde.
Dede är käääääääär! :kär
Och är man kär gör man dumma saker... som flyttar till Hbg till exempel.. :D

Ho ho ho ho ho ho ho ho!!!
Najdå! Flytta ni till Sundets pärla, där är fiiiint! :tummenupp
Skaffa en ordbok bara, du vet.... "Ska man ta byssen ti Lyn o titta på hyn som heter Byll?"

Maverick_ou812 skrev:
Dede är käääääääär! :kär
Och är man kär gör man dumma saker... som flyttar till Hbg till exempel.. :D

Ho ho ho ho ho ho ho ho!!!
Najdå! Flytta ni till Sundets pärla, där är fiiiint! :tummenupp
Skaffa en ordbok bara, du vet.... "Ska man ta byssen ti Lyn o titta på hyn som heter Byll?"

Hur vet du att Hbg e fint..??? :confused: De enda gångerna du har varit i HBG så har du varit vilse och således inte vetat om att du är i HBG... :7peta

:pannkyss

Zmurfan skrev:
Hur vet du att Hbg e fint..??? :confused: De enda gångerna du har varit i HBG så har du varit vilse och således inte vetat om att du är i HBG... :7peta

:pannkyss
Nähä då!!
Jag har faktiskt örlat runt i Helsingborg både på kvälls / nattetid och på dagtid och uppskattar stan och omgivningarna.

Vilse har jag väl varit både i ljus o mörker men fördelen med det är att man hinner se en hel del. :) Den enda gången jag varit riktig orolig var när jag var i sällskap med suspekta individer på mörka ställen där orgier i sprit och osunt leverne härskar!

:D

Bifogat

• ZurfwwErika.JPG
    ZurfwwErika.JPG
    74 KB · Visningar: 76
Maverick_ou812 skrev:
Nähä då!!
Jag har faktiskt örlat runt i Helsingborg både på kvälls / nattetid och på dagtid och uppskattar stan och omgivningarna.

Vilse har jag väl varit både i ljus o mörker men fördelen med det är att man hinner se en hel del. :) Den enda gången jag varit riktig orolig var när jag var i sällskap med suspekta individer på mörka ställen där orgier i sprit och osunt leverne härskar!

Ja man ser ju vilken soffa du har suttit i :rofl :rofl

Maverick_ou812 skrev:
Nähä då!!

Till mitt försvar vill jag bara säga, det man inte minns har man INTE gjort! :rofl :tuttar
Men jag hade nog roligt..... :fyllisar :D

Maverick_ou812 skrev:
med suspekta individer på mörka ställen där orgier i sprit och osunt leverne härskar!
Så skönt det var att se att det inte bara är jag som springer runt & slickar folk :rofl

Zmurfen skrev:
Ja man ser ju vilken soffa du har suttit i :rofl :rofl
:notme Skyll inte dina spyor på mig nu. Syns ju tydligt att du bara lutat dig över ryggstödet och :zpy

Zmurfan skrev:
Till mitt försvar vill jag bara säga, det man inte minns har man INTE gjort! :rofl :tuttar
Men jag hade nog roligt..... :fyllisar :D
Ni hade roligare än man kan ana.... say no more...

wonderwizard skrev:
varför blanda in mig i det hela ? jag e oskyldig... som vanligt :rolleyes:
Du? Oskyldig? Knappast, ditt fel att vi blev så fulla, det var ju du som kom på idén att vi skulle äta kräftor.

spirre skrev:
Så skönt det var att se att det inte bara är jag som springer runt & slickar folk :rofl
Nä, det där beteendet går vist runt i Helsingborg.
Du, Klenning och ww, ja jisses, och er gillar man att festa med... :pangihuve

@ Dede, sorry för spammet men nu ser du vad som väntar dig om du flyttar dit upp. Ville bara varna. :pannkyss

Bifogat

• Skamgrepp2.jpg
    Skamgrepp2.jpg
    118.9 KB · Visningar: 63
Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
@ Dede, sorry för spammet men nu ser du vad som väntar dig om du flyttar dit upp. Ville bara varna. :pannkyss

Detta visar bara att vi i Helsingborg vet hur man festar :yoparty men det bevisar ingenting vad det anbelangar mig. :hihi :hihi
Jag tänker forsätta hävada att jag är helt OSKYLDIG, detta måste vara fotoredigerat.... :7peta eller.... :tomten

Zmurfan skrev:
Detta visar bara att vi i Helsingborg vet hur man festar :yoparty men det bevisar ingenting vad det anbelangar mig. :hihi :hihi
Jag tänker forsätta hävada att jag är helt OSKYLDIG, detta måste vara fotoredigerat.... :7peta eller.... :tomten

Ja det e fotoredigerat. Egentligen är det Maverick som står där och myser med handen i skrevet.
Jag var där. Jag vet.

Jag tittar själv lite på hus, vad jag skulle kunna tänka mig är i bårslöv, påarp och ekeby men inte hasslarp eller kattarp.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon