Var sjösätta Vattenskoter nu?

Hehe, tja, både Grekland och Båstad känns lite väl avlägset :rolleyes: , helst tips i norra sthlmstrakten. Kom igen och ös på bara, det är imorgon vi skall åka :hoppa!

Prova utanför något av Sveriges kärnkraftsverk, där är det garanterat isfritt.
Då vattnet släpps ut är det ca 10 grader varmare än inloppstemperaturen.
Det finns inget förbud att bada, vistas vid utsläppet eller fiska i havet utanför.

Åk till Forsmark, det ligger vid Upplandskusten, ett par mil norr om Öregrund och Östhammar.

Tja, tanken har :smasha mig, men har hittils lyckats avstå trots diverse åkning med en Viper 700 i fjällen :kär !

Tror inte det skulle funka i Sthlmstrakten tyvärr. Eller har jag fel??? Finns det någon som bor runt Sthlm och har s-skoter här?

Moonflower skrev:
Tja, tanken har :smasha mig, men har hittils lyckats avstå trots diverse åkning med en Viper 700 i fjällen :kär !

Tror inte det skulle funka i Sthlmstrakten tyvärr. Eller har jag fel??? Finns det någon som bor runt Sthlm och har s-skoter här?
Borde du ju veta att det finns! Hallå... :tungan

farleden vid birkaterminalen lär ju va is fri.. där har du ju åkt förr nisse..... :tungan

Tror inte att det är helt fruset utanför mig här ute i Österskär! Men det är för mörkt nu så ja ser inte...

Kolla gärna imorgon om du har möjlighet, hur det ser ut därutanför. Och om det är isfritt ända in till stranden?

Moonflower skrev:
Kolla gärna imorgon om du har möjlighet, hur det ser ut därutanför. Och om det är isfritt ända in till stranden?

hrmm.. Isfritt in till stranden är det nog inte! Men jag kollar imron och återkommer :tummenupp

Ute i Nacka finns det lite isfria ställen. Skurusundet är ett hett tips! jag har badstrand på tomten så man kan starta därifrån! sketabra! :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...