Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har haft samma problem på min Suzuki. Tryckt på tutknappen, tystnad. Hittade den gamla hållaren framför kylaren. Hållaren satt fast i underdelen av styrhuvudet. Men jag kunde inte hitta de gamla kablarna för anslutning till tutan. Jag gissar de finns nånstans under tanken, luftburken. Men jag hade inte lust riva tank, luftburk osv. Så lösningen blev att jag hittade med hjälp av Haynes kabeln från tutknappen till tutan (svartblå) under kåpan i fronten, kabeln som via tutknappen ansluter tutan till - (minus) och sladden (orangegrön) som ansluter tutan (och mycket annat) till + (plus). Så jag lödde in 2 nya kablar till dessa (den svartblå och den orangegröna) isolerade lödningarna och drog de nya kablarna ner till den nyinstallerade tutan. http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Bil-el/Signalhorn2/Kawasaki GPZ var faen sitter tutan på GPZ an.Bytt förgasare och skulle byta signalhornet men hittar inte det och om det är borttaget så borde tamparna va kvar men icke.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |