Var servar jag min KTM LC 4:a???

Tobbegrus

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2004
Ort
Nyköping
Hoj
KTM LC 4
Hej å hallåj!!

Har just införskaffat en LC 4:a...

Jag bor i Nyköping och undrar nu var jag kan lämna den på service?
Finns de någon bra verkstad i tex Norrköping?

Någon som vet eller har bra eller dåliga erfarenheter?

Mvh Tobbe....
 
Om du hade som jag bott i Sundsvall så hade det bara varit att lasta
hojen och åkt till Lelles!!!
Är det fler än jag som har taskiga erfarenheter utav dom
 
Tobbegrus skrev:
Hej å hallåj!!

Har just införskaffat en LC 4:a...

Jag bor i Nyköping och undrar nu var jag kan lämna den på service?
Finns de någon bra verkstad i tex Norrköping?

Någon som vet eller har bra eller dåliga erfarenheter?

Mvh Tobbe....
Hemma i ditt garage ;)
 
Finns ingen Ktm dealer i norrköping. Men därimot i linköping så har du både Beviks och Bikestop. Serva min på beviks. Nackdelen med dom är att dom inte har hållt på med ktm så länge, typ 6 månader. Men dom är ju ändå östergötlands störtsa mc butik, så lite borde dom väl klara.
Mvh petter :)




Tobbegrus skrev:
Hej å hallåj!!

Har just införskaffat en LC 4:a...

Jag bor i Nyköping och undrar nu var jag kan lämna den på service?
Finns de någon bra verkstad i tex Norrköping?

Någon som vet eller har bra eller dåliga erfarenheter?

Mvh Tobbe....
 
Pidde skrev:
Finns ingen Ktm dealer i norrköping. Men därimot i linköping så har du både Beviks och Bikestop. Serva min på beviks. Nackdelen med dom är att dom inte har hållt på med ktm så länge, typ 6 månader. Men dom är ju ändå östergötlands störtsa mc butik, så lite borde dom väl klara.
Mvh petter :)


Eller.... :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top