Naurin
Humlefärgad? Den är race-gul!
Tjenare!
Min Öhlinsgaffel har börjat gråta lite ur ena benet, packboxen börjar ge upp. Jag har varit runt till de större handlarna i Linköping (Beviks, Bikestop, Motorbolaget) men ingen vill ta på sig attt byta packboxen då de inte anser sig kunniga nog eller ha de specialverktyg som krävs. Jag undrar därför om det finns någon som har koll på en verkstad, gärna så nära Linköping som möjligt, som servar öhlinsdämpare.
/Naurin
Min Öhlinsgaffel har börjat gråta lite ur ena benet, packboxen börjar ge upp. Jag har varit runt till de större handlarna i Linköping (Beviks, Bikestop, Motorbolaget) men ingen vill ta på sig attt byta packboxen då de inte anser sig kunniga nog eller ha de specialverktyg som krävs. Jag undrar därför om det finns någon som har koll på en verkstad, gärna så nära Linköping som möjligt, som servar öhlinsdämpare.
/Naurin