Nyteknik
Bannad
Ho ho ho!Mattias skrev:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ho ho ho!Mattias skrev:
Mattias skrev:
RoLLER skrev:Finns loppet i sin helhet nånstans för DL?
moto-gg skrev:Jag har svårt att föreställa mig den omvända situationen med Rossi som surmupp![]()
Macho Woman skrev:Han kunde inte riktigt med att vara ouppfostrad sedan ju.
moto-gg skrev:A han ser ju förjävla glad ut sete![]()
Hur lägger man in en film i ett inlägg?Ericsson skrev:
Nyteknik skrev:Hur lägger man in en film i ett inlägg?![]()
erik skrev:Högerklick->spara fil ger en gif bild så antagligen är det en vanlig animerad gif, eller har jag fel?
Ericsson skrev:
Hur skapar man en sådan?erik skrev:...en vanlig animerad gif...
Goodstuff skrev:Varför det? Har du sett ett lag avböja en feldömd straff eller ge bort en seger för att ledaren snubblar innan mållinjen. Det är VM och inte Rookie1000 det handlar om.
Goodstuff skrev:...
Varför det? Har du sett ett lag avböja en feldömd straff eller ge bort en seger för att ledaren snubblar innan mållinjen. Det är VM och inte Rookie1000 det handlar om.
magnus_moss skrev:Mats Wilander gav bort en matchboll en gång för att domaren dömde fel. Så handlar en sportsman. Om någon snubblar på mållinjen får han såklart skylla sig själv men om han blir fälld av någon annan så kan gott den "skyldige" erkänna sitt fel.
I RR så är det ju inte helt ovanligt att den som gjort en klantig omkörning ger tillbaka placeringen. Cralle har gjort det i Veidec.
Om jag körde i MotoGP och ledde inför sista kurvan så skulle jag räkna med att det nästan garanterat kommer ett omkörningsförsök i sista kurvan på sista varvet.Pejo skrev:Alla ni som tyckte Rossi hade full rätt att genomföra en miss och trycka ut Sete som han gjorde - förbered er att möta samma öde nästa gång ni beträder en bana...
Goodstuff skrev:Om jag körde i MotoGP och ledde inför sista kurvan så skulle jag räkna med att det nästan garanterat kommer ett omkörningsförsök i sista kurvan på sista varvet.
Visst är det men Rossi körde varken över eller igenom Sete, tävlingsdomarna tyckte inte det var ngt och Sete lämnade inte in protest och de borde ju veta. Det var inte hundra procent sjysst men dylika incidenter är ju inte direkt ovanliga.Pejo skrev:Det är en viss skillnad i magnitud i att köra om respektive köra över/igenom.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |