Var reggar man adresser billigast?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Behöver regga ett par adresser, som bara ska peka mot en befintlig hemsida. Behöver alltså inget utrymme, utan endast adresserna.

Jag vet att www.cliche.se utför reggningen till en billigare peng än många andra. Men det kan vara värt att spana in ombudslistan på IIS först och se vad dem tar för en reggning. www.iis.se

Jag vet att www.cliche.se utför reggningen till en billigare peng än många andra. Men det kan vara värt att spana in ombudslistan på IIS först och se vad dem tar för en reggning. www.iis.se

Hej!

Snälla, undvike cliche.se, jag hade hemsida där och deras servers var stablila som ett korthus.

Efter massor med tjafs och trams (ett helvete o avsluta abbonemanget) så svor jag in till dödagar att alltid snacka skit om Cliche och se till att folk undviker dom.

Hej!

Snälla, undvike cliche.se, jag hade hemsida där och deras servers var stablila som ett korthus.

Efter massor med tjafs och trams (ett helvete o avsluta abbonemanget) så svor jag in till dödagar att alltid snacka skit om Cliche och se till att folk undviker dom.

Jag har där nu och har inte haft problem nånsin. Varken support eller uptime.

Hej!

Ska inte ha sidan där, utan letar efter ett ställe att regga adresser billigt på. Siadn finns på surftown, funkar perfekt.

Jag har där nu och har inte haft problem nånsin. Varken support eller uptime.

Hey! Sabba inte mitt "Sabba Cliche"-tråd... :tuttar

Kanon att dom fungerar för dig, själv hade jag tre sidor hos dom, och varannan morgon fungerade inte sidorna (databasen slutade svara). Mail till supporten, och vid 10-tiden började dom fungera igen.

Försökte avsluta mina konto där, men det gick inte, löpande ett år, var i kontakt med konsumentvägledaren som rekomenderade clice att låta mig avsluta kontona samt få pengarna tillbaka. Cliche svarade inte ens på det.

Fick avsluta mina konto via brev (gick inte via mail, telefon eller något annat).

Men som sagt, fungerar den för dig så rockers! :yoparty
Kör du koppling mot databas och ASP-sidor? Det var det jag hade problem med.

Ska inte ha sidan där, utan letar efter ett ställe att regga adresser billigt på. Siadn finns på surftown, funkar perfekt.

Har reggat ett par domäner via www.wk.se (webbkonsulterna.se) och det har fungerat bra. 45:- för en domän.

Last edited:
Hey! Sabba inte mitt "Sabba Cliche"-tråd... :tuttar

Kanon att dom fungerar för dig, själv hade jag tre sidor hos dom, och varannan morgon fungerade inte sidorna (databasen slutade svara). Mail till supporten, och vid 10-tiden började dom fungera igen.

Försökte avsluta mina konto där, men det gick inte, löpande ett år, var i kontakt med konsumentvägledaren som rekomenderade clice att låta mig avsluta kontona samt få pengarna tillbaka. Cliche svarade inte ens på det.

Fick avsluta mina konto via brev (gick inte via mail, telefon eller något annat).

Men som sagt, fungerar den för dig så rockers! :yoparty
Kör du koppling mot databas och ASP-sidor? Det var det jag hade problem med.

Har reggat ett par domäner via www.wk.se (webbkonsulterna.se) och det har fungerat bra. 45:- för en domän.

Ahh...haha...nä, jag ska inte sabba den. Fick problem nu. Bildvisningarna har gått i taket så jag har blivit utestängd (tror jag) förmodligen pga för hög trafik. Kan inte ladda upp mer..... :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT