Nr:18
Snabbare än Don Queer
Behöver regga ett par adresser, som bara ska peka mot en befintlig hemsida. Behöver alltså inget utrymme, utan endast adresserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att www.cliche.se utför reggningen till en billigare peng än många andra. Men det kan vara värt att spana in ombudslistan på IIS först och se vad dem tar för en reggning. www.iis.se
Hej!
Snälla, undvike cliche.se, jag hade hemsida där och deras servers var stablila som ett korthus.
Efter massor med tjafs och trams (ett helvete o avsluta abbonemanget) så svor jag in till dödagar att alltid snacka skit om Cliche och se till att folk undviker dom.
Hej!
Snälla, undvike cliche.se, jag hade hemsida där och deras servers var stablila som ett korthus.
Efter massor med tjafs och trams (ett helvete o avsluta abbonemanget) så svor jag in till dödagar att alltid snacka skit om Cliche och se till att folk undviker dom.
Jag har där nu och har inte haft problem nånsin. Varken support eller uptime.
Ska inte ha sidan där, utan letar efter ett ställe att regga adresser billigt på. Siadn finns på surftown, funkar perfekt.
Hey! Sabba inte mitt "Sabba Cliche"-tråd...![]()
Kanon att dom fungerar för dig, själv hade jag tre sidor hos dom, och varannan morgon fungerade inte sidorna (databasen slutade svara). Mail till supporten, och vid 10-tiden började dom fungera igen.
Försökte avsluta mina konto där, men det gick inte, löpande ett år, var i kontakt med konsumentvägledaren som rekomenderade clice att låta mig avsluta kontona samt få pengarna tillbaka. Cliche svarade inte ens på det.
Fick avsluta mina konto via brev (gick inte via mail, telefon eller något annat).
Men som sagt, fungerar den för dig så rockers!![]()
Kör du koppling mot databas och ASP-sidor? Det var det jag hade problem med.
Har reggat ett par domäner via www.wk.se (webbkonsulterna.se) och det har fungerat bra. 45:- för en domän.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |