Jag satt hos en polare efter jobb idag. Hade inte ätit på 5 timmar, (som vanligt) och inte druckit något vatten heller direkt... Satt o kollade på lite TV, när jag plötsligt känner hur jag blir aldeles varm och "insomningsfärdig" i hela kroppen, med lätt yrsel och en tryckande känsla i hela kroppen, liksom något skumt hände med blodflödet. Det kändes som om jag höll på att somna mot min vilja. Jag sträckte upp armarna lite och drog ett djupt andetag, så försvann det efter någon minut...
Vad kan detta ha varit? Hade inte ont i bröst eller så, så det verkarde inte vara hjärtat. Har haft det lite stressigt senaste dagarna, och sov inte mer än 5 timmar inatt, kan det varit en kombination av trötthet, stress och undernäring som gjort att jag höll på att tuppa av? Har någon av er drabbats, i så fall; vad berodde det på?
¨
Tacksam för svar... Dumt o gå o oroa sig. Får se om det händer något liknande igen, då drar jag till doktorn. Nu ska jag sova iaf. Najt.
Vad kan detta ha varit? Hade inte ont i bröst eller så, så det verkarde inte vara hjärtat. Har haft det lite stressigt senaste dagarna, och sov inte mer än 5 timmar inatt, kan det varit en kombination av trötthet, stress och undernäring som gjort att jag höll på att tuppa av? Har någon av er drabbats, i så fall; vad berodde det på?
¨
Tacksam för svar... Dumt o gå o oroa sig. Får se om det händer något liknande igen, då drar jag till doktorn. Nu ska jag sova iaf. Najt.