Var mutar man in sig...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Någonstans i bakhuvet slog det mig att det nog släpptes plats till bankörning idag...

Och Wolla 10 funkisar sökes allt annat bokat.
Så alla ni som är på listan hur kommer ni in där kostar det mycket att muta sig in eller är det uppgjort sen tidigare

AleX skrev:
2181531 Någonstans i bakhuvet slog det mig att det nog släpptes plats till bankörning idag...

Så alla ni som är på listan hur kommer ni in där kostar det mycket att muta sig in eller är det uppgjort sen tidigare

Sätt mobilen på väckning kl 05,45 måndagar det gör alla andra :argpådato

AleX skrev:
Jepp, uppgjort. Vi har gjort en liten programkod som bokar in alla trevliga människor automatiskt, prick kl 06.00. Nu vet du varför du inte är med :pannkyss

Nädå, man får vara ute tidigt bara. Jag bokade mig kl 08.30 typ och då fanns det ett par platser kvar.

AleX skrev:
2181531 Någonstans i bakhuvet slog det mig att det nog släpptes plats till bankörning idag...

Ja, det var bättre förr... :)

Bingo skrev:
2181565 Jepp, uppgjort. Vi har gjort en liten programkod som bokar in alla trevliga människor automatiskt, prick kl 06.00. Nu vet du varför du inte är med :pannkyss

Nädå, man får vara ute tidigt bara. Jag bokade mig kl 08.30 typ och då fanns det ett par platser kvar.
I vit ja. Röd var full när jag kom till jobbet (~8.00) och gul fylldes strax efter.

Hade själv inga problem att få plats då nallen ändå ringde första gången kl 06:00...

AleX skrev:
2181648 Usch ja nu e de internet o grejer... man kan ju nästan tro att de e Posten Express detta :banana

Nja, jag tänker snarare på tidpunkten. Att behöva gå upp mitt i natten är litta surt...

CorbenDallas skrev:
2181702 Nja, jag tänker snarare på tidpunkten. Att behöva gå upp mitt i natten är litta surt...
varför inte sätta tiden till 2100 eller nått .... då är ju flest vakna .... tror jag

Mr K skrev:
2181727 varför inte sätta tiden till 2100 eller nått .... då är ju flest vakna .... tror jag

är det inte större risk att fler kan vara nära en darta kl. 6.00 än att rusa upp från kaffet o fråga gammelmormor i vilken garderob hon har gömt sin internetdarta?

gamle skrev:
2181541 Sätt mobilen på väckning kl 05,45 måndagar det gör alla andra :argpådato
05:50 så jag är trött nu. :död
BTW, det är inte bra med en adrenalinrush så tidigt på morgonen, mitt hjärta bultar, svetten sipprar från pannan, händerna skakar när jag försöker skriva in medlemsnummer, lösenord (fuck va trögt det är att komma ihåg klockan 06:00), boka grupp, välj grupp, skicka... "Hinner jag, hinner jag? Eller är platsena redan slut???"

När man sen får upp "Du är bokad" så är det samma lättnad som efter bra sex, vill nästan tända en cigg (och jag röker inte), luta mig tillbaka o känna lugnet lägga sig. "Ahhhhhhhhhhhhh.... jag hann"

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2181760 05:50 så jag är trött nu. :död
BTW, det är inte bra med en adrenalinrush så tidigt på morgonen, mitt hjärta bultar, svetten sipprar från pannan, händerna skakar när jag försöker skriva in medlemsnummer, lösenord (fuck va trögt det är att komma ihåg klockan 06:00), boka grupp, välj grupp, skicka... "Hinner jag, hinner jag? Eller är platsena redan slut???"

När man sen får upp "Du är bokad" så är det samma lättnad som efter bra sex, vill nästan tända en cigg (och jag röker inte), luta mig tillbaka o känna lugnet lägga sig. "Ahhhhhhhhhhhhh.... jag hann"

:rofl
Va skönt o höra, då e det fler än jag som känner lika dant!! :lol

grandmaster skrev:
2181757 är det inte större risk att fler kan vara nära en darta kl. 6.00 än att rusa upp från kaffet o fråga gammelmormor i vilken garderob hon har gömt sin internetdarta?

Jag är väldigt nära en "darta"(????) i stort sett alla dagar klockan 06.00, men inte fasen är jag vaken...
Dessutom har gammelmormor lagt sig klockan 21...

Loggade in 6.02 då fanns endast 8 platser kvar i röd grupp....

Imponerande....eller...finns nog några busar som skrivit ett program som går in o bokar prick kl 6.00..... Prog. till salu? ;)

Maverick_ou812 skrev:
2181760 05:50 så jag är trött nu. :död

bättre att vara hojlös och slippa dessa i-landsproblem... eller? :3freak

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...