Var kommer alla ord ifrån??

Mevel, mevligt är annars ett bra och användbart ord..

@Ralph: moppefucko är ett uttryck som någon på det här forumet myntade. (Swedie?) http://susning.nu/Moppefucko
@r_matte: Kattknull som svordom iaf... men i samband med svets :va Måste ha varit en väldigt dålig svets isf.... :D

Last edited:
NoicE skrev:
runkbås, är ett ord som jag haft på tungan senaste dagarna :lol :va

runkbås= ett bås/litet rum på porrklubbar där de visar "hårdromantiska"-filmer och man kan "touch din tralala" :hoppa

Fnöskefräsch

Kommer ifrån: Fnöske = torrt virke att elda men -> (grogg)virke -> groggvirke som smakar gott -> numera all groggvirke -> Fnöskefräsch

Ralph skrev:
runkbås= ett bås/litet rum på porrklubbar där de visar "hårdromantiska"-filmer och man kan "touch din tralala" :hoppa

ja fast jag säger det om allt som är litet men fortfarande møjligt att gå in i :lol
tex dom norska vägtullarna :ätapiller

bom1.jpg

Dennis75 skrev:
Satt o tänkte på olika ord och kom då på ordet käppkines.
Vart fan kommer det ordet ifrån, har dom dåliga ryggar i Kina eller??

Fyll på med mer ord, kan ju vara lärorikt. :tungan

Grattis till en bättre hoj :banana
P.S Kanske syns på vägarna, bor på munkebäckstorg :D

gamle svarten skrev:
det kommer från: Freppa!

Nej, det kommer från Mattias.

Grundades i en tråd där Out_spinner och Mattias tjafsade om nått varpå Out_spinner blev kallad just Moppefucko.

EBS skrev:
Nej, det kommer från Mattias.

Grundades i en tråd där Out_spinner och Mattias tjafsade om nått varpå Out_spinner blev kallad just Moppefucko.

Korrekt. Freppa var dock den som skrev ihop definitionen på ett moppefucko, som jag sedan skickade in till susning.nu.

*/ ?>
Back