Var kan man köra F1?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Det går ju att köra F1 på Anderstorp, men är det någon som vet vilka fler möjligheter det finns till det i Europa?

//oscar

Tror bäst där är o Google dig till en F1 sajt på italienska / spanska... o sen lyckas skriva antingen på deras språk eller engelska o göra dig förståd. Tror den lokala kunskapen på dessa forum är bäst o mest tillförlitlig.

För jag tror inte det finns några svenska "team" eller företag som anordnar F1-körning, utöver de som kör på Anderstorp.

För något år sedan kunde man i alla fall köra på Paul Ricard och då till ett humanare pris än Anderstorp. Om möjligheten finns kvar vet jag inte...

Tror bäst där är o Google dig till en F1 sajt på italienska / spanska... o sen lyckas skriva antingen på deras språk eller engelska o göra dig förståd. Tror den lokala kunskapen på dessa forum är bäst o mest tillförlitlig.

För jag tror inte det finns några svenska "team" eller företag som anordnar F1-körning, utöver de som kör på Anderstorp.

Det var just googlandet som jag tänkte överlåta till andra :D

Intressant grej det där, man orkar skriva på ett diskussionsforum (SH) men inte öppna läsaren o söka på Google. Det känns jobbigare på något sätt... :D

Folk här brukar kunna ge bättre svar på samma tid som det tar för mig att hitta ett dåligt på google. :brinnerup Det känns lättare på nåt sätt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg