Var kan man köpa stövelöverdrag!?

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Skall till Norge (det regnar en del där) och jag undrar vart man kan hitta regntäta stövelöverdrag? :confused:

duccen900ss skrev:
Skall till Norge (det regnar en del där) och jag undrar vart man kan hitta regntäta stövelöverdrag? :confused:

Har inget med din fråga att göra men i alla fall...vart skall du i norge? skall med dit imorgon. Vi tänkte sticka till trollstigen först. skall enligt mina källor vara riktigt rolig hoj väg.

Kanske ses på vägarna...och btw regnet kommer vi slippa nu det har jag ordnat med :yoparty

Klrz skrev:
Har inget med din fråga att göra men i alla fall...vart skall du i norge? skall med dit imorgon. Vi tänkte sticka till trollstigen först. skall enligt mina källor vara riktigt rolig hoj väg.

Kanske ses på vägarna...och btw regnet kommer vi slippa nu det har jag ordnat med :yoparty

Vet inte riktigt var jag skall men jag siktar på Bergen! Vi ses! :yoparty

duccen900ss skrev:
Vet inte riktigt var jag skall men jag siktar på Bergen! Vi ses! :yoparty
Jag drar också till Norge i morgon, vi åker först till Stavanger och sen uppåt mot Bergen.

Enligt www.vg.no så skall vädret bli bra, det ligger tydligen ett högtryck över större delen av Norge som skall ligga kvar åtminstone till slutet av nästa vecka, jag hoppas verkligen att det stämmer, men för säkerhets skull så har jag laddat upp med nya regntäta stövlar och handskar samt ett nytt regnställ, man vet ju aldrig när det gäller Norge och regn :).

Vi ses på Norgevägarna!

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...