Var kan man köpa postlådor?

ultimate_TF skrev:
2127819 Jag kan fixa en, min granne behöver inte sin längre. :gnissla

Seriöst: Det går att köpa på Claes Ohlssons

Claes Ohlssons ligger långt bort och jag har inte direkt tid att vänta på att dom ska skicka den :gnissla

Går det inte typ på posten?

flexbert skrev:
2127821 Claes Ohlssons ligger långt bort och jag har inte direkt tid att vänta på att dom ska skicka den :gnissla

Går det inte typ på posten?

Ingen aning, men det borde de väl göra.

Annars kan du ju snickra ihop en egen, då kan du måla något dekorativt på den. Folk kommer tycka att är jättesnygg och be om att du gör en till dem också. Du kommer inte kunna säga nej till alla trevliga grannar. Du gör ett par och säljer. Ryktet sprider sig och snart kan du anställa en person som hjälpreda. Flexberts Post o Lådor AB är startat. :banana

Närmsta järnia eller nått?? kanske nått stort coop eller nått..

Bara att sno granens. Va noga med att byta namnskylt bara så att han inte inser att det va du som tog den. :hihi

Den här tråden är fan precis likadan som den där snubben som hade gjort nått jävligt mot sin flickvän/sambo som aldrig sa vad han hade gjort. Ktmarn eller vad han kallade sig.

Säg vad fan du har gjort med brevlådeaset nu!

spectre skrev:
2128758 Den här tråden är fan precis likadan som den där snubben som hade gjort nått jävligt mot sin flickvän/sambo som aldrig sa vad han hade gjort. Ktmarn eller vad han kallade sig.

Säg vad fan du har gjort med brevlådeaset nu!

Ska försöka berätta då....

Vi har 3 pers som skulle till en fest men vi hittade inte. Virrade runt som galningar. Fram och tillbaka. Till slut kom vi förbi en postlådor och dom 2 andra som var med tyckte vi skulle spränga den. Jag tvekade eftersom jag är en fegis och att det var så nära alla hus. BOOOOOM sa det och det gick hål i lådan. Vi gick vidare 100meter innan jag såg en klasspolare på gården till ett hus så jag gick och hejjade på honom. Självklart så var han hemma hos ägaren till postlådan som kände igen mig men tur var att han inte visste att hans postlåda hade gått sönder förens vi hade gått :näsblod

Började brinna i gräset så vi stampade dom galningar och lyckades släcka det. En annan granne kom med vatten och hällde på också. När min klasskompis var påväg därifrån så brann det igen och han släkte det med sin öl. Och efter ett tag hade det börjar brinna igen och brandkåren hade kommit.

Nu sitter man med årets ångest men jag är glad att jag ringde upp han som ägde postlådan innan han han ringa mig eller hem till mor och far...
Han tyckte det var bra att jag ringde och berättade och att det bara var att sätta upp en ny postlåda

:död :argpådato :huvet :3freak :( :4skrika :brinnerup :gråta :notme :tummenner :pangihuve

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg