Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
www.hppracing.seFlåklypa skrev:Som rubriken säger....var kan man köpa ett sådant till R6 99-02?
KK-Racing har inte.
Har ni till Aprilia RS250 98- också?Henric skrev:Vi har GP500 till R6 99-02 hemma för leverans!
M.v.h Henric
Rekommenderas, jag har ett själv.Henric skrev:Vi har GP500 till R6 99-02 hemma för leverans!
M.v.h Henric
sandstream skrev:För en oinvigd: Vad är det för speciellt med GP500 kåpglas?
All reklam är bra reklam brukar det heta, men jag undrarLg skrev:Jag beställde mitt GP glas av HPP, i maj i år,och jag har då inte fått något ännu..

Jag beställde mitt i fredags å hämtade det på posten idagLg skrev:Jag beställde mitt GP glas av HPP, i maj i år,och jag har då inte fått något ännu..
Lg skrev:Jag drar igång den här gamla tråden igen då jag än idag inte har fått nåt kåpglas från HPP racing, och de verkar för övrigt ha slagit igen butiken, om inte annat hemsida vilket inte förvånar mej, men nu letar jag faktiskt ett GP500 glas igen, eller åtminstone ett dubbel bubbel glas till R1 -98, dvs ett KLART glas, inget tonat eller rökfärgat posörfjant.
Har kollat S-racing, dom hade inget intressant. Och mailat KK racing men inte fått nåt svar från KK ännu.
Jag köpte häromdan på Motorhuset i Nyköping(gp500), visserligen till en o5:a men ring dem de har nog.0155202022.Lg skrev:Jag drar igång den här gamla tråden igen då jag än idag inte har fått nåt kåpglas från HPP racing, och de verkar för övrigt ha slagit igen butiken, om inte annat hemsida vilket inte förvånar mej, men nu letar jag faktiskt ett GP500 glas igen, eller åtminstone ett dubbel bubbel glas till R1 -98, dvs ett KLART glas, inget tonat eller rökfärgat posörfjant.
Har kollat S-racing, dom hade inget intressant. Och mailat KK racing men inte fått nåt svar från KK ännu.
Flåklypa skrev:Som rubriken säger....var kan man köpa ett sådant till R6 99-02?
KK-Racing har inte.
Hehehe det där inlägget skrev han 04, senare i tråden köpte han ett av en lokal förmåga detta också -04.sunkan skrev:Greven 650:-
Hitecfrollo skrev:Hehehe det där inlägget skrev han 04, senare i tråden köpte han ett av en lokal förmåga detta också -04.
Skönt att det är fler än jag som är lite snabba och skriver först och läser sen![]()
![]()
Jag vet en som ville lyfta tråden för att leta efter ett gp500 till en annan mc.sunkan skrev:Man kan inte alltid lyckas...
Men det är faktiskt inlägg från i går i den här tråden..
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |