var kan man köpa en bak bromspump, letat i flera veckor nu.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Som frågan lyder var kan man få tag i en bak bromspump, har letat i flera veckor eller om de e snart 1 år efter en bak bromspump med vätskepåfyllaren, till någon sporthoj antingen R6-R1.

Ska de vara så svårt o hitta en liten bromspump till bakbromsen, får inga svar på skrotarna heller, värkar mäst upptagna ju.

Som frågan lyder var kan man få tag i en bak bromspump, har letat i flera veckor eller om de e snart 1 år efter en bak bromspump med vätskepåfyllaren, till någon sporthoj antingen R6-R1.

Ska de vara så svårt o hitta en liten bromspump till bakbromsen, får inga svar på skrotarna heller, värkar mäst upptagna ju.

Ring å hör med Fleninge MC tel=042-204156

Prova annars Bike i Trollhättan, dom har demontering från skrotade mc, tel=0520 - 48 80 39

Last edited:
Bakbromspump?:va huvudbromscylinder eller??:confused:

Den heter vist efter lite letande Bromscylinder bak, nä jag ändå va i farten o hitta en Bromscylinder bak till en R1 05a för 425kr så hitta jag ett sidostöd R1 05a okså för 462kr o sen hitta jag mer kuligheter, R1 sving med sving axsel + bak hjulaxsel för 1200kr :) se om sakerna finns kvar bara, så blir de ett köpe nästa vecka till mitt bygge, undra hur mycke jag behöver brädda ramen bara vid sving bulten :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg