Var kan man köpa däck ?

Skogsfinnen

Ny medlem
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Yamaha TDM 900 A
Jag är i behov av ett nytt bakdäck. Har kollat på några däck- och mc firmor, men ingen i Dalarna tycks ha dimensionen 120/90-17 hemma. Desvärre kan inte heller någon lova en exakt leveranstid. Samma sak med nätet. Finns det verkligen inget företag i i Mellansverige som har offroaddäck i lager ?

Jag är i behov av ett nytt bakdäck. Har kollat på några däck- och mc firmor, men ingen i Dalarna tycks ha dimensionen 120/90-17 hemma. Desvärre kan inte heller någon lova en exakt leveranstid. Samma sak med nätet. Finns det verkligen inget företag i i Mellansverige som har offroaddäck i lager ?
Beställ på nätet istället, jag är rätt övertygad om att tex www.reifenversand.com har, billiga å snabba är dom också! Jag har beställt från dom 4ggr och snittet i levtid är 4 dagar :tummenupp

Jodå, dom har: http://www.reifenversand.com/wbc.ph...HONDA&fahrzeug=FX+650+Vigor+ab.+Bj.99---RD+09 :)

Last edited:
Fraktkostnad Reifenversand.com

Någon som vet vad frakten kostar för en uppsättning:va

(jag är tallanglös, hittar inte på sidan):D

handla på mcdackonline.com. där hittar ni ett stort utbud och i stort sett alla dimensioner till riktigt bra priser. dessutom fraktfritt och kort väntetid.

kör hårt!

handla på mcdackonline.com. där hittar ni ett stort utbud och i stort sett alla dimensioner till riktigt bra priser. dessutom fraktfritt och kort väntetid.

kör hårt!

Kort väntetid? Jag får mina däck den 10:e...:gnissla

japp, men vettekatten om det är vettigt pris dock, framdäcket går på 1500kr,
men jag är inte så insatt så det kanske är bra pris eller?

(ska ha både fram & bak)

mvh :)

2700 betalade jag för fram & bakdäck till min förra hoj. Power 2ct. på mcdackonline...

Last edited:
*/ ?>
Back